اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته‌های 7 گانه

7 نوجوان قمی برای اعزام به دو و میدانی قهرمانی کشور معرفی شدند

هفت دو و میدانی‌کار قمی برای اعزام به پیکارهای مواد و رشته‌های مختلف دو و میدانی قهرمانی کشور معرفی شدند.

7 نوجوان قمی برای اعزام به دو و میدانی قهرمانی کشور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین رویداد رسمی دو و میدانی کشور طبق برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی و اعلام آن به هیئت‌های استانی، مسابقات قهرمانی دو و میدانی رده سنی نوجوانان است که این هفته برگزار می‌شود.

بر این اساس مقرر شده رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی پسران رده سنی نوجوانان کشور در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت‌ ماه به انجام برسد، مسابقاتی که یکی از تیم‌های شرکت‌کننده در آن تیم رده سنی نوجوانان هیئت استان قم محسوب می‌شود.

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور به طور همزمان با پیکارهای رده سنی بزرگسالان کشور در هفته اول اردیبهشت ‌ماه برگزار می‌شود در حالی که در این دوره از مسابقات دو و میدانی‌کاران مطرح استان‌های مختلف کشور اعلام حضور کرده‌اند.

پیکارهای دو و میدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان پسر کشور در مواد و رشته‌های مختلف در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه به میزبانی هیئت دو و میدانی استان کرمانشاه و با شرکت برترین‌های کشور به انجام خواهد رسید در حالی که هفت دو و میدانی‌کار قمی نیز به همین منظور صبح چهارشنبه این هفته راهی این شهر خواهند شد.

تیم اعزامی رده سنی نوجوانان هیئت دو و میدانی استان قم در تلاش برای کسب مدال و قرار گرفتن بر روی سکوهای برتر این دوره از مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در مواد مختلف هفت دو و میدانی‌کار را در ترکیب اعزامی به این رقابت‌ها دارد.

آخرین رویدادی که دو و میدانی‌کاران قمی در آن موفق به کسب مدال شدند، رقابت‌های بین‌المللی دو و میدانی جام فجر بود که طی آن میلاد دریساوی یکی از نفرات اعزامی قم به رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور توانست مقام قهرمانی و نشان طلا را به دست بیاورد، چهره‌ای که از محصولات طرح استعدادیابی دو و میدانی قم به شمار می‌رود و از رده‌های سنی پایه حضور در پیکارهای قهرمانی کشور را آغاز کرد تا در جام فجر افتخارآفرین شود.

بعد از برگزاری پیکارهای انتخابی درون استانی بین دو و میدانی‌کاران آماده قمی در مواد و رشته‌های مختلف رده سنی نوجوانان، سرانجام علی جبارپور، حسین میرزایی، رضا ملک‌پور، حامد خزایی، حسن شکری، محمدرضا فریدی و امیرحسین عظیمی در ترکیب تیم قم قرار گرفتند.

انتهای پیام/78002/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول