اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد

استفاده از ظرفیت‌های مساجد و هیئت‌های مذهبی برای کمک به زلزله‌زدگان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: این اداره کل تمام ظرفیت‌های موجود اعم از شبکه تبلیغی، هیئت‌های مذهبی، مساجد و سایر موسسات وابسته را برای کمک‌رسانی به مردم آسیب دیده و داغدار این منطقه به کار خواهد بست.

استفاده از ظرفیت‌های مساجد و هیئت‌های مذهبی برای کمک به زلزله‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدنورالله موسوی‌نیا ظهر امروز در بازدید از مناطق زلزله‌زده دشتی با اشاره به اعلام آمادگی مجموعه اداره کل، ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی استان و موسسات وابسته در خدمت‌رسانی این واقعه تاسف‌بار به خانواده‌های مصیبت دیده تسلیت عرض کرد.

موسوی‌نیا گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر تمام ظرفیت‌های موجود اعم از شبکه تبلیغی، هیئت‌های مذهبی، مساجد و سایر موسسات وابسته را برای کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده و داغدار این منطقه به کار خواهد بست تا به حول و قوه الهی خسارات انسانی و آسیب‌های روحی و روانی برجای مانده از این حادثه طبیعی به حداقل برسد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با حضور در ستاد بحران ابراز داشت: روحانیون مستقر و سایت اداری سازمان تبلیغات اسلامی در منطقه مستقر هستند.

وی با حضور در مناطق زلزله‌زده بخش شنبه و طسوج از توابع شهرستان دشتی با حادثه دیدگان این سانحه ابراز همدردی کرد.

موسوی‌نیا در رأس هیئتی متشکل از حجت‌الاسلام سیدجلال سعیدی، مسئول امور دفاتر اداره کل و حجت‌الاسلام سعید توکلیان، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی از مناطق زلزله‌زده شنبه و طسوج از توابع شهرستان دشتی بازدید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این بازدید ضمن حضور در جمع خانواده‌های حادثه دیده و ابراز همدردی با آنان برای درگذشتگان این حادثه طلب رحمت و برای بازماندگان از خداوند صبر مسئلت کرد.

انتهای پیام/66006/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول