اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد

نقش‌آفرینی آموزش و پرورش هرمزگان با 6 برنامه در جشنواره خلیج فارس

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: این اداره کل با تصویب شش برنامه در جشنواره خلیج فارس و در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی این جشنواره نقش‌آفرینی می‌کند.

نقش‌آفرینی آموزش و پرورش هرمزگان با 6 برنامه در جشنواره خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد آخوندی صبح امروز در جمع خبرنگاران ستاد اطلاع رسانی اظهار داشت: این اداره کل با تصویب شش برنامه در جشنواره خلیج فارس و در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی این جشنواره نقش‌آفرینی می‌کند.

وی همایش حافظان قرآن از سه تا 30 جزء، همایش 600 نفری مدافعان خلیج فارس، همایش بزرگ جاودانگان خلیج فارس که به دیدار با خانواده شهدای خلیج فارس اختصاص دارد، شب شعر گفت‌وگوی عاشقانه معلم و خلیج فارس، مسابقات نقاشی ویژه فرهنگیان و دانش آموزان با موضوع جلوه‌های رنگ در خلیج فارس، همایش استقامت، همت، حماسه و تلاش دریادلان خلیج فارس (مسابقات ورزشی در مدارس) و تشکیل زنجیره انسانی دانش‌آموزان مدارس ساحلی دریای نیلگون خلیج فارس از جاسک تا پارسیان به عنوان شش برنامه مصوب است که از پنجم تا دهم اردیبهشت در استان اجرایی می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: به منظور اجرای مطلوب این برنامه‌ها از همه ظرفیت‌های فرهنگی - هنری دانش‌آموزان و فرهنگیان استفاده خواهد شد تا شاهد شکوه این رویداد ملی در سواحل نیلگون خلیج فارس باشیم.

آخوندی همچنین یادآور شد: نظر به استقبال گسترده دانش‌آموزان از این رویداد ملی، علاوه بر برنامه‌های اعلام شده، ویژه برنامه‌های متنوعی نیز در سطح مدارس استان با موضوع خلیج فارس در این هفته برگزار می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: به مناسبت دهم اردیبهشت روز ملی خلیج فارس، اداره کل آموزش و پرورش در نظر دارد از فرهنگیانی که آثار مرتبط با خلیج فارس دارند، تقدیر کند.

آخوندی با اشاره به همایش بزرگ روز خلیج فارس افزود: فرهنگیان سراسر استان هرمزگان می‌توانند آثار مرتبط با خلیج فارس در قالب چاپ کتاب، مقاله، تحقیق، عکس، شعر، سرود و... که چاپ، تألیف و یا منتشر نموده‌اند را حداکثر تا پایان ماه جاری به روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش تحویل نمایند.

آخوندی همچنین از برگزاری آیین‌های بزرگ داشت این روز در سطح ادارات آموزش و پرورش سراسر استان خبر داد.

انتهای پیام/88007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول