اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد:

احسان دزو در یاسوج دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری یک سارق خودرو و لوازم داخلی آن در شهر یاسوج با اسم مستعار «حسان دزو» خبر داد.

احسان دزو در یاسوج دستگیر شد

سید محمد‌حسن جعفری‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از دستگیری یک سارق خودرو و لوازم داخلی آن در شهر یاسوج با اسم مستعار " احسان دزو " خبر داد و اظهار کرد: این متهم به 14 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اجرای طرح کاهش سرقت اتومبیل و محتویات و لوازم خودرو، تیم‌های گشت این یگان اقدام به گشت‌زنی در محدوده‌‌های استحفاظی خود کردند و در نتیجه آن موفق به دستگیری یک سارق خودرو و لوازم داخلی آن شدند.

این مسئول تصریح کرد: روز گذشته مأموران گشت نامحسوس پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های شهر یاسوج به یک دستگاه خودروی سواری پیکان با پلاک مخدوش مشکوک شده و به راننده که سعی می‌کرد خود را نسبت به مشاهده مأموران بی‌تفاوت نشان دهد، دستور توقف دادند.

جعفری‌نژاد افزود: در بازرسی از خودروی متهم که «احسان» نام داشت تعدادی اموال مسروقه و تعدادی ابزار‌آلات سرقت کشف شد، با انتقال متهم به کلانتری، بازجویی از او آغاز که طی بررسی‌های انجام شده مشخص شد متهم سابق‌دار است و چندین مرتبه به اتهام سرقت بازداشت شده است.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اذعان داشت: با انتقال متهم به مقر انتظامی مورد بازجویی قرار گرفت که طی بررسی‌های و بازجویی‌های انجام شده متهم علاوه بر اعتراف 14 فقره سرقت درون خودرو خود عنوان داشت که اموال را بعد از سرقت به مال‌خر که فروشگاه لوازم تزئینی خودرو دارند ، می‌فروخت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با همکاری متهم مخفیگاه سه مال‌خر که اجناس مسروقه را می‌خریدند، شناسایی و در عملیات غافلگیرانه بازداشت شدند و در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد زیادی لوازم داخلی خودرو مسروقه کشف شد.

جعفری‌نژاد به شهروندان توصیه کرد از پارک کردن خودرو خود در مکان‌های نامناسب خودداری کرده و استفاده از دزد‌گیر و قفل پدال و ترمز برای بالا بردن ضریب امنیتی خودرو را لازم دانست.

انتهای پیام/82009/غ20.پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول