اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت بندرعباس:

مردم و کاندیداها از حقوق خود به طور بهینه استفاده کنند

امام جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به اهمیت شورا در اسلام گفت: وقتی به ما حقی دادند باید از این حق به طور بهینه و مناسب استفاده کنیم.

مردم و کاندیداها از حقوق خود به طور بهینه استفاده کنند

به گزارش  خبرگزاری فارس از بندرخمیر واقع در غرب بندرعباس، سید عبدالباعث قتالی امروز در جمع مردم رویدر طی سخنانی پیرامون انتخابات اظهار داشت: بی‌گمان انتخابات بهترین روش برگزینی مسئولان نظام است که این امر در ایران طی سه دهه اخیر جاری و ساری بوده است.

وی در ادامه به تاکید شورا و مشورت از دیدگاه اسلام، قرآن و سیره پیامبر (ص) گفت: دین اسلام اهمیت مشورت و شورا را به مسلمانان یادآوری کرده و روحیه مشورت در عرصه‌های مختلف جامعه اسلامی را رهنمون ساخته است.

قتالی افزود: امر شورا و مشورت آنچنان از اهمیت بسزایی برخوردار است که قرآن مجید یک سوره به نام شورا به آن اختصاص داده است.

وی ادامه داد: انتخابات شوراها یک هدیه الهی و ارمغان نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است و باید از این فرصت و هدیه استفاده کنیم و در سرنوشت خود و جامعه خود مشارکت داشته باشیم.

خطیب جمعه اهل سنت بندرعباس همچنین بر حضور هر چه بیشتر مردم  چه به عنوان کاندیدا و چه به عنوان مشارکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: وقتی به ما حقی دادند باید از این حق به طور بهینه و مناسب استفاده کنیم.

انتهای پیام/88001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول