اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 91 صورت گرفت

نصب انشعاب فاضلاب برای 7 هزار واحد مسکونی در زنجان

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری زنجان گفت: سال گذشته نصب انشعاب فاضلاب 7 هزار و 84 واحد مسکونی در استان انجام شده است.

نصب انشعاب فاضلاب برای 7 هزار واحد مسکونی در زنجان

علی محمد نادرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: برای اینکه بخش‌های مختلف شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب پس از آغاز بهره‌برداری در طول عمر مفید خود همواره تحت شرایط بهینه مورد استفاده قرار بگیرند، باید به طور منظم و برنامه‌ریزی شده با استفاده از فناوری‌های موجود نگهداری شوند.

به گفته وی، سال گذشته 207 کیلومتر از شبکه فاضلاب توسط دستگاه واترجت شستشو شده است که نسبت به سال گذشته 40 درصد رشد داشته و 4 هزار و 600 عدد از منهول‌های شبکه نیز مورد بازرسی قرار گرفته است.

نادرخانی ادامه داد: 147 مورد حوادث و اتفاقات طی سال 91 در شبکه انشعابات فاضلاب روی داده که با تلاش همکاران امور آبفای زنجان ترمیم شده است.

این مسئول از نصب 7 هزار و 84 انشعاب فاضلاب واحد مسکونی در زنجان خبر داد و افزود: هم‌اکنون تعداد انشعابات نصب شده در زنجان به بیش از 33 هزار واحد رسیده است که تاثیر بسزایی در حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی آبهای زیرزمینی دارد. 

وی در پایان از مشترکانی که تاکنون نسبت به نصب انشعابات فاضلاب خود اقدام نکرده‌اند، خواست که در راستای ارتقای بهداشت جامعه با مراجعه به امور آبفای زنجان نسبت به پیگیری نصب انشعاب خود اقدام کنند. 

انتهای پیام/2308/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول