اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

نظام اداری ما دلال‌پرور است / مناسب نیست هنوز وابسته به نفت باشیم

نماینده مردم بردسکن در مجلس با بیان اینکه نظام اداری و اقتصاد ما دارای مدیران دلال‌پرور است و باید معالجه شود، گفت: با وجود ظرفیت‌ها در زمینه‌های کشاورزی، صنعت و معادن، مناسب نیست که هنوز خود را وابسته به صادرات نفت بدانیم.

نظام اداری ما دلال‌پرور است / مناسب نیست هنوز وابسته به نفت باشیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد اسماعیل‎نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کشور در سال دارای 118 هزار تن تولید محصولات مختلف بوده که عددی قابل تامل است.

وی با اشاره به تولید پسته، افزود: باید رو به سمت صادرات محصولات کشاورزی آورد و کشور را از تک محصولی بودن نجات داد.

وی با بیان اینکه محصولات کشور ارگانیت و سالم است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته با توجه به آمار گرفته شده، یک انار ما در هلند تا هفت دلار و در روسیه 10 تا 15 هزار تومان به‎فروش رفته است، پس کشور ایران این امکان را دارد تا در صادرات محصولات کشاورزی از جمله انار، پسته، کشمش، زعفران و سایر محصولات قد علم کند و بازارهای مختلف جهان را از آن خود کند.

نماینده مردم کاشمر، خلیل‎آباد و بردسکن در مجلس شورای اسلامی‎، گفت: فرایند این اقدام مهم به مسئولانی شایسته و با جسارت نیازمند است که امید است در انتخابات آینده با حضور فعال مردم در این حماسه سیاسی، رئیس جمهوری انتخاب شود که دولت توانمندی را تشکیل دهد و کشور را از مشکلات اقتصادی و وضعیت موجود نجات دهد.

وی افزود: روی کار آمدن مدیران شایسته که شاکله نظام را تشکیل می‎دهد مورد تاکید است، زیرا در حال حاضر دستگاه نظام اداری ما مشکل دارد.

وی گفت: نظام اداری و اقتصاد ما دارای مدیران دلال‌پرور است و باید معالجه شود.

وی افزود: حماسه اقتصادی را زمانی می‎توانیم جامه عمل بپوشایم که در حماسه سیاسی حرف خود را بزنیم و قدرتمندانه در این مسیر با سرعت حرکت کنیم.

انتهای پیام /70021/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول