اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام عنوان کرد

آغاز عملیات اجرایی طرح بازگشایی خیابان ولی‌عصر(عج) چرام

فرماندار چرام از آغاز عملیات اجرایی طرح بازگشایی و وسیع شدن خیابان اصلی ولی‌عصر (عج) این شهر در روزهای آینده خبر داد.

آغاز عملیات اجرایی طرح بازگشایی خیابان ولی‌عصر(عج) چرام

علیرضا نیکروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چرام از بازگشایی و وسیع شدن خیابان اصلی ولی‌عصر (عج) این شهر در روزهای آینده خبر داد.

فرماندار چرام، احداث  و بازگشایی خیابان‌ها را از وظایف شهرداری دانست و با بیان این‌که این امر منوط به همکاری مردم است، اظهار کرد: با وسیع بخشی این خیابان، بخش عظیمی از مشکلات و بار ترافیکی شهر کاسته خواهد شد.

وی افزود: امروز با حضور امام جمعه چرام، مدیرکل امور عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، شهردار و جمعی از مسئولان، توافق شد که بازگشایی خیابان ولی‌عصر (عج) شهر چرام صورت گیرد.

این مسئول در ادامه توسعه خدمات بیشتر در حوزه شهری و کسب رضایت مردم را از وظایف اصلی مسئولان دانست و خواستار آن شد که برای توسعه و آبادانی و رفاه شهر با برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌های کارآمد در جهت وضعیت شهری مطلوب بتوان گام برداشت.

وی تصریح کرد: چرام دارای یک خیابان اصلی است و با ترافیک و ازدحام رفت‌وآمد خودروها مرکز تجاری شهر با قفل ترافیکی مواجه شده که این موضوع مشکلی بزرگ را به وجود آورده است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام گفت: خیابان ولی‌عصر (عج) به عنوان یکی از مهم‌ترین خیابان‌های مرکزی شهر چرام دارای نقش عمده ترافیکی زیادی است.

وی، اجرای این پروژه را سبب کاهش حجم بار ترافیک، تسهیل در آمدوشد خودروها، افزایش ضریب ایمنی جاده و خارج شدن شهر از بن بست ترافیکی ذکر کرد و متذکر شد: اجرای این طرح از خواسته‌های شهروندان چرام بود و فرمانداری خود را ملزم به اجرای این طرح کرد.

انتهای پیام/82002/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول