اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معتمدین شهرستانی

اعضای هیئت اجرایی شورای چرام معرفی شدند

با حضور معتمدین شهرستان چرام اعضای هیئت اجرایی شورای این شهرستان معرفی شدند.

اعضای هیئت اجرایی شورای چرام معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز نشست معتمدین شهرستان چرام جهت معرفی اعضای هیئت اجرایی شورای این شهرستان تشکیل شد.

علیرضا نیکروز در حاشیه این نشست ضمن تسلیت شهادت بی‌بی دو عالم اظهار کرد: در مرتبت حضرت زهرا (س) همین بس که امام صادق (ع) فرمود « ما حجت خداوند بر مردم هستیم و مادرمان فاطمه زهرا (س) حجت بر ما است».

فرماندار چرام با بیان این‌که باید بر مظلومیت این بانوی بزرگوار گریست، اظهار امیدواری کرد که خداوند تبارک و تعالی این توفیق را شامل حال ما کرده که ایشان را رهبر خود کرده و به عنوان الگوی راستین استفاده کنیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات در چرام و با بیان این‌که همه اعضای حاضر در جلسه در انتخابات گذشته به نوعی نقش داشته‌اند، گفت: انتخابات امسال متفاوت‌تر از انتخابات گذشته است چرا که ما سه نوع انتخابات داریم و باید تمام تلاش خود را جهت برگزاری انتخاباتی سالم و پر نشاط به کار ببریم.

فرماندار چرام اضافه کرد: امسال به لحاظ حجمی، فیزیکی و ظاهری مقداری کار سنگین است که می‌طلبد همت بیشتری صرف کرده تا بتوانیم به نحو مطلوبی به مقصود برسیم.

نیکروز سلامت انتخابات را از مهم‌ترین وظایف در برگزاری انتخابات دانست و عنوان کرد: ما به عنوان مجریان انتخابات نباید هیچ‌گونه نقشی در بردن و بازنده شدن داشته باشیم و فقط سعی کنیم انتخابات را به صورت سالم برگزار کنیم.

وی با تاُیید این مطلب که تقریباً آمادگی 100 درصدی را جهت برگزاری انتخابات داریم، افزود: مهم این است که همدل و همکار بوده و با اندیشیدن تدابیر لازم هدف ما رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام با اشاره به نام‌گذاری سال جدید به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، خاطرنشان کرد: حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات مصداق اصلی خلق حماسه سیاسی است.

انتهای پیام/82002/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول