اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی همدان خبر داد

پیشرفت 82 درصدی بیمارستان قلب فرشچیان همدان

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به پیشرفت 82 درصدی پروژه بیمارستان قلب فرشچیان همدان گفت: فاز نخست این طرح تا پایان مرداد ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

پیشرفت 82 درصدی بیمارستان قلب فرشچیان همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، صفر شمس ظهر امروز در حاشیه بازدید استاندار همدان از پروژه‌های مهر ماندگار دانشگاه علوم پزشکی همدان در تشریح ساخت این بیمارستان اظهار کرد: کار ساخت این بیمارستان از سال 86 آغاز شد که 40 درصد اعتبار نخست آن توسط خیر انجام گرفت.

وی اضافه کرد: این طرح در سال 89 تحویل دانشگاه علوم پزشکی داده شد تا 60 درصد باقی مانده نیز توسط این دانشگاه انجام شود.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به این پروژه در سال‌های اخیر اظهار داشت: در سال 89 مبلغ یک میلیارد تومان، در سال 90 مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان، در سال 91 و از محل درآمد حاصل از مازاد فروش نفت مبلغ 6 میلیارد و 300 میلیون تومان به این طرح اختصاص یافت.

وی خاطرنشان کرد: در سال 91 از محل بودجه عمومی 3 میلیارد و 530 میلیون تومان اعتبار هزینه شد و در سال 92 نیز در لایحه ارائه شده مبلغ 6 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار پیشنهاد شده است.

شمس اعتبار لازم برای اتمام نهایی بیمارستان قلب فرشچیان را از ابتدای سال 92 مبلغ 18 میلیارد تومان بیان کرد.

وی در خصوص اجرای طرح ساختمان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز افزود: این طرح در زمینی به مساحت 6 هزار و 550 متر مربع در حال ساخت است که تا پایان سال 91 مبلغ 4 میلیارد و 600 تومان برای آن هزینه شده است.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی همدان تصریح کرد: در لایحه سال 92 مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای اجرای این طرح پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به ساخت خوابگاه دانشجویی 400 نفره در این دانشگاه اظهار داشت: این خوابگاه در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع در حال ساخت است و برای اجرای آن یک میلیارد و 400 میلیون تومان پیش‌بینی شده است.

گفتنی است استاندار همدان در این بازدید با حضور در گلزار مطهر دو شهید گمنام به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.      

انتهای پیام/89017/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول