اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فوتسال قهرمانی کشور

معادن تیموری قم حذف شد / ناکامی با یک پیروزی و 2 باخت

تیم فوتسال معادن تیموری قم با کسب یک پیروزی و دو باخت از گردونه رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور کنار رفت.

معادن تیموری قم حذف شد / ناکامی با یک پیروزی و 2 باخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، فوتسالیست‌های تیم معادن تیموری قم به واسطه کسب بهترین نتایج در دیدارهای مرحله نخست فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور یکی از امیدهای کسب موفقیت در این دوره محسوب می‌شدند ولی در مرحله دوم ناباورانه از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

نماینده فوتسال قم بعد از اینکه دیدارهای مرحله مقدماتی را با نتایج بسیار خوب پشت سر گذاشت و با کسب پنج پیروزی متوالی جواز حضور در مرحله فوتسال قهرمانی کشور را کسب کرد، در آغاز مرحله دوم نیز گام نخست را محکم برداشت اما در دو دیدار بعدی نتایج مطلوبی کسب نکرد.

16 تیمی که از گروه‌های هشت‌گانه مرحله اول گروهی فوتسال قهرمانی باشگاه‌های کشور به مرحله دوم راه یافته بودند، بر اساس برنامه‌ریزی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در چهار گروه چهار تیمی با یکدیگر به رقابت پرداختند تا از هر گروه دو تیم به مرحله سوم صعود کنند.

تیم‌های فوتسال معادن تیموری قم، رویال سفر ایرانیان، گروه صنعتی برسیان اصفهان و صفاتوس مشهد مقدس در این گروه حضور داشتند و بازی‌ها به میزبانی نماینده مشهد برگزار شد و تیم‌ها به شکل دوره‌ای به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت پرداختند تا اینکه نماینده قم توانست راهی مرحله نهایی شود.

در شب نخست بازی‌های این گروه تیم معادن تیموری قم به مصاف تیم رویال سفر ایرانیان آذربایجان شرقی رفت و با نتیجه سه بر یک برابر حریف خود به برتری دست یافت تا خود را به عنوان یکی از شانس‌های صعود از این گروه معرفی کند اما اینگونه نشد و نماینده قم در دو بازی آتی مغلوب حریفان شد تا حذف شود.

فوتسالیست‌های تیم معادن تیموری که در جمع آنها برخی بازیکنان جوان و جویای نام در کنار با تجربه‌های فوتسال قم حضور داشتند، در دیدارهای بعدی به ترتیب مغلوب تیم میزبان یعنی صفاتوس مشهد مقدس و همچنین تیم فوتسال گروه صنعتی برسیان اصفهان شدند تا بدین ترتیب در مرحله دوم با قهرمانی در فوتسال باشگاه‌های کشور وداع کرده و با دست خالی از مشهد به قم بازگردند.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول