اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اردوی کیش

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم تجلیل شدند

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول تیم ایثار قم به پاس موفقیت در کسب عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور تجلیل و قدردانی شدند.

بسکتبالیست‌های جانباز و معلول ایثار قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، موفقیت در کسب عنوان نایب قهرمانی دومین فصل حضور در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی بسکتبال با ویلچر کشور یعنی لیگ برتر این رشته ورزشی، افتخار بسیار ارزنده‌ای برای ورزش جانبازان و معلولین قم محسوب می‌شود.

این موفقیت در حالی برای ورزش جانبازان و معلولین قم در رشته بسکتبال با ویلچر به دست آمد که تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم آن را با اقتدار و با ارائه بازی‌های بسیار زیبا و دیدنی در جدال با حریفان مطرح حال حاضر سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر کشور به دست آورد.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم متشکل از بازیکنان شاخص و نخبه کشور و همچنین چهره‌های ارزنده این رشته در قم در حالی موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی پیکارهای سال 1391 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شد که در سال 1389 به لیگ برتر صعود کرده بود.

این تیم در آن سال با کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به همراه تیم قزل کیش تهران جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورد و در سال 1390 در نخستین دوره حضور در مسابقات لیگ برتر با اینکه تیم پرقدرت و توانمندی بود اما با بد شانسی نتوانست جواز حضور در جمع چهار تیم برتر کشور را کسب کند و با حضور در مرحله رده‌بندی به مقام پنجم لیگ برتر بسنده کرد.

انگیزه و علاقه مدیران این باشگاه به موفقیت در کسب عنوانی ارزشمندی در مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور موجب شد تا ایثار قم در دومین فصل حضور خود در لیگ برتر با جذب چند بازیکن توانمند مانند محسن طلوعی و ایمان بگ زاده که فصل قبل از آن در لیگ برتر با نماینده اصفهان قهرمان شده بودند، در لیگ سال 91 پرقدرت‌تر به مصاف حریفان برود.

ایثار قم در مرحله گروهی این رقابت‌ها با تیم‌های شهرداری رینه آمل، هیئت خوزستان و پیام ارتباطات اصفهان هم‌گروه بود که با کسب 10 پیروزی در 12 مسابقه با اقتدار به عنوان صدرنشین جواز حضور در مرحله نهایی لیگ برتر را به دست آورد.

دیدارهای مرحله نهایی با شرکت چهار تیم ایثار قم، کهریزک تهران، پیام ارتباطات اصفهان و هیئت مرکزی در سالن شهید رضاییان قم برگزار شد و طی آن تیم‌های ایثار قم و کهریزک تهران به دیدار پایانی رسیدند که سرانجام ایثار قم نایب قهرمان لیگ برتر شد.

این نایب قهرمانی نخستین موفقیت بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین قم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر این رشته محسوب می‌شد و آنقدر ارزشمند بود که مدیریت باشگاه ایثار قم را بر آن داشت تا در سفر چهار روزه به جزیره کیش، ضمن تقدیر و تشکر از خانواده ورزشکاران عضو این تیم، در مراسمی که در سالن آمفی تئاتر هتل بین‌المللی ارم کیش برگزار شد، از بازیکنان این تیم تقدیر و تشکر کند.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول