اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان خبر داد

چهارمین بندر گیلان بر مدار بهره‌برداری

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: بندر کیاشهر چهارمین بندر گیلان در حال ساخت است و در آینده وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

چهارمین بندر گیلان بر مدار بهره‌برداری

فرهاد منتصرکوهساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به وضعیت ساخت بندر چمخاله اظهار کرد: مطالعه بندر چمخاله در حال انجام است و کار در خشکی را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه محوطه‌سازی بندر کیاشهر در حال اجرایی شدن است، افزود: این بندر جدید ظرفیت جابه‌جایی 500 هزار تن کالا در سال را دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان با تصریح بر اینکه فاز نخست بندر کیاشهر در آینده افتتاح می‌شود، اذعان کرد: افتتاح بندر چمخاله می‌تواند غرب، شرق و مرکز گیلان را برای سه بندر انزلی، آستارا و چمخاله پوشش دهد.

وی احداث بنادر کوچک را برای کمک به بندر انزلی بسیار تاثیرگذار دانست و یادآور شد: بنادر کوچک می‌توانند بارهای سرباری که وارد انزلی می‌شوند را جابه‌جا و حمل کنند.

منتصرکوهساری افزود: شرکت‌های بنادر می‌توانند با افتتاح بنادر کوچک به امر بازارسازی و بازاریابی بپردازند تا بتوانیم در زمینه صادرات، واردات و ترانزیت از این بنادر استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه گیلان دارای سه بندر است، خاطرنشان کرد: بندر کیاشهر چهارمین بندر گیلان در حال ساخت است و تلاش می‌کنیم هر چه زودتر وارد مدار بهره‌برداری شود.

این مسئول درباره وضعیت تخلیه و بارگیری کالا در بندر انزلی، اذعان کرد: سال گذشته بیش از 3 میلیون و 700 هزار تن تخلیه و بارگیری کالا در بندر انزلی صورت گرفت.

وی از انجام 52 میلیارد تومان پروژه‌های ساخت اسکله کالا، عمومی و سوختی در بندرانزلی خبر داد و متذکر شد: این پروژه ها در حال انجام است.

منتصرکوهساری اسکله ترمینال مسافری و تفریحی‌گردشگری بندر انزلی را در حال ساخت عنوان کرد و یادآور شد: این ترمینال با 420 میلیون تومان سرمایه‌گذاری در حال ساخت بوده و آماده بهره‌برداری است.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول