اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر دوگنبدان:

داشتن برنامه مدون در زمان تخصیص بودجه از شاخصه‌های یک شورای موفق است

عضو شورای شهر دوگنبدان گفت: از شاخصه‌های یک شورای موفق، اولویت‌بندی نیازهای مردم و داشتن برنامه مدون برای طرح‌های مورد نیاز و قابل توجیه برای مسئولان در زمان تخصیص بودجه است.

داشتن برنامه مدون در زمان تخصیص بودجه از شاخصه‌های یک شورای موفق است

مختار شفیعی در حاشیه ثبت‌نام برای حضور در چهارمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان در گفت‌‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: انتخابات شوراها یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین انتخابات در سطح یک شهرستان است.

وی ادامه داد: مردم در راستای بهبود وضعیت شهر و برطرف شدن بسیاری از مشکلات و موانع شهری در انتخابات شرکت می‌کنند.

این عضو شورای شهر دوگنبدان با اشاره به حضور خود در شورای سوم شهر دوگنبدان افزود: در حالی به شورای شهر دوگنبدان وارد شدم که ناهماهنگی محسوسی در بدنه شورا و شورا با شهرداری وجود داشت که این ناهماهنگی سبب تغییر و تحولی جدید در ساختار شهرداری شد.

شفیعی با بیان این‌که مشکلات کنونی شهر دوگنبدان متوجه شخص خاصی نیست، تصریح کرد: برطرف کردن مشکلات کنونی دوگنبدان از عهده یک فرد یا گروه بر نمی‌آید، در این راه باید توانمندی‌ها و شایستگی‌های افراد مختلف مورد توجه و استقبال قرار گرفته و اولویت‌بندی شود.

شورا پارلمان کوچک محلی برای دفاع از حقوق شهروندی است

کاندیداهای چهارمین دوره شورای شهر و روستای گچساران با بیان این‌که اگر نتوانیم تمایلات فردی را محدود و منطقی کنیم، انتظار قضاوت درست از سوی مردم انتظاری غیرمنطقی است، ‌گفت: بی‌رغبتی و دلسردی مردم، نتیجه عملکرد نامطلوب کسانی است که قصد آن‌ها تصرف کردن پست و مقام بوده و این افراد بعد از رسیدن به هدف به دلیل ترس از دست دادن موقعیت خود با تبعیض و بی‌عدالتی حقوق اجتماعی مردم را پایمال می‌کنند.

شفیعی تصریح کرد: در این دوره از انتخابات شورای شهر دوگنبدان به دور از غوغاسالاری و توجه به قومیت و قبیله خاصی تنها به عنوان یک شهروند گچسارانی وارد عرصه انتخابات شورای شهر شده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: در صورت انتخاب شورایی قوی از سوی مردم و حضور در آن شورا به امید خداوند تحولات چشمگیری در زمینه‌های مختلف عمرانی و زیبا‌سازی گچساران به وقوع خواهد پیوست.

عضو شورای شهر دوگنبدان تأکید کرد: شورا باید بداند که وظیفه این اجماع مردمی تنها اختصاص به انتخاب شهردار و نظارت بر امور شهرداری نبوده بلکه شورا پارلمان کوچک محلی بوده که می‌توان از طریق آن به پیگیری حقوق شهروندان در تمامی زمینه‌ها پرداخت.

وحدت قومیت‌ها مهم‌ترین نیاز برای رسیدن به جامعه متعالی است

کاندیداهای چهارمین دوره شورای شهر دوگنبدان مشکل جوانان گچسارانی را تنها بیکاری ندانست و گفت: امروز جوانان گچسارانی در زمینه‌های مختلفی از جمله ازدواج، مسکن، تفریحات سالم، امکانات بهداشتی، ورزشی و فرهنگی نیز دارای خواسته‌ها و مشکلاتی هستند که شورای شهر به عنوان بازوی توانمند اداره‌ها می‌تواند در راستای خدمات‌رسانی به مردم نقش مثبت و پررنگی داشته باشد.

شفیعی با تأکید بر اینکه شورا باید بر مدیریت شهری نظارت داشته باشد، تصریح کرد: از شاخصه‌های یک شورای موفق، اولویت‌بندی نیازهای مردم و داشتن برنامه مدون برای طرح‌های مورد نیاز و قابل توجیه برای مسئولان در زمان تخصیص بودجه است.

وی وحدت را مهم‌ترین نیاز امروز جامعه برای رسیدن به یک جامعه متعالی دانست و متذکر شد: وحدت باید به گونه‌ای تعریف شود که با واقعیت بیرونی مطابقت داشته باشد و اینکه شعار وحدت مطرح شود ولی در عمل اتحاد میان قومیت‌ها وجود نداشته باشد مورد رضای خداوند نیز نیست.

انتهای پیام/82014/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول