اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری فارس از یک نشست اداری در کهگیلویه و بویراحمد

آتش زدن قیصریه برای یک ریال اضافه‌کار بیشتر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بین ما جا ماندگان و آن‌هایی که برای ماندن ارزش‌ها رفتند تفاوت و فاصله بسیار است چرا که منفعت‌طلبی در ذات آن‌ها نبود.

آتش زدن قیصریه برای یک ریال اضافه‌کار بیشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، همواره در نشست‌های اداری حواشی وجود دارد که میزان تأثیرگذاری آن‌ بر خواننده و یا شنونده بیش از متن خواهد بود.

یکی از این جلسات و حواشی آن مربوط به نشست تبیین فرهنگ شهید و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از کسانی که در جلسات تنها به فکر ارائه آمار و همچنین برخی کمبودها و نواقص هستند، گفت: شهدا دنبال استخدام و سهمیه کنکور نبودند چرا که آن‌ها  فکر نمی‌کردند که سالم بروند و سالم برگردند که بخواهند این‌گونه بیاندیشند.

صابری با انتقاد از بیان برخی آمار گفت: خواهش می‌کنم حداقل در این‌گونه جلسات از ارائه آمار پرهیز شود چرا که شهیدان و تفکر آن‌ها با ما تفاوت دارد زیرا برخی از ما حاضریم به خاطر یک ریال اضافه‌کاری قیصریه را به آتش بکشیم ولی شهیدان به خاطر دفاع از میهن و دین جان خود را فدا کردند.

یکی دیگر از موضوعاتی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آن انتقاد کرد برخی تهمت‌زنی‌ها و دروغ‌ها بود که گفت: وظیفه داریم اگر کسی نزد ما و پشت سر کسی تهمت زد امر به معروف و نهی از منکر کنیم که این کار کمتر از کار شهیدان نیست زیرا بزرگترین هدف آن‌ها امر به معروف و نهی از منکر بود.

صابری از کارهای انجام نشده در زمینه تبیین فرهنگ شهید و شهادت گلایه‌مند بود و این‌گونه گفت: که دشمن در باطل بودن خود متحد و ما در حق بودن خود متفرقیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد کار در بنیاد شهید و امور ایثارگران را از مشاغل سخت اما شیرین دانست و گفت: مدیریت در این نهاد مقدس با همه ظرافت‌هایی که باید به خرج داد کار هر کسی نیست.

مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد در این نشست فرهنگ شهادت را در تضاد با چند فرهنگ دانست و گفت: دنیا طلبی و اجرت طلبی دو فرهنگ ناپسند و زشت در مقابل فرهنگ شهادت طلبی است.

انتهای پیام/2571/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول