اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهاوند:

گزینش اصلح توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند

فرماندار نهاوند گفت: حضور حداکثری در انتخابات و گزینش اصلح توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.

گزینش اصلح توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مجتبی مولوی عصر امروز در همایش روحانیون این شهرستان اظهار داشت: آنچه که امروز می‌تواند بیش از هر زمان دیگر برنامه‌ریزی‌ها و ترفندهای دشمن را نقش بر آب کند، حضور حداکثری مردم در انتخابات و گزینش اصلح است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره در این دوره از انتخابات دو موضوع مهم ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان و منزوی کردن ایران اسلامی در عرصه بین‌الملل را در دستورکار خود قرار داده‌اند، ادامه داد: خلق حماسه سیاسی و حضور پرشور در انتخابات تمام نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

فرماندار نهاوند با اشاره به نقش روحانیون در ایجاد روشنگری گفت: امروز همه ما وظیفه داریم که برحسب توان و ظرفیت خود آگاهی‌بخشی به مردم را در برنامه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در مجموع در 151 روستای نهاوند انتخابات شوراهای اسلامی برگزار می‌شود، ادامه داد: در این روستاها 810 نفر به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل شوراهای اسلامی انتخاب می‌شوند که 510 نفر به عنوان اعضای اصلی و 300 نفر عضو علی‌البدل هستند.

مولوی در پایان متذکر شد: روحانیون می‌توانند در مساجد به اهمیت انتخابات پرداخته و مردم را به خلق حماسه‌ای عظیم تشویق کنند.

انتهای پیام/89016/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول