اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط ماموران آتش‌نشانی شیراز صورت گرفت

شکار ماری از نوع عروس در منزل یک شیرازی

براساس اعلام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز، در عملیات‌هایی جداگانه، ماری از خانه‌ای در شیراز بیرون آورده شد و انباری نیز از سوختن نجات پیدا کرد.

شکار ماری از نوع عروس در منزل یک شیرازی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، روز گذشته یک مورد آتش‌سوزی به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی گزارش و بلافاصله آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

آتش‌نشانان شیرازی موفق شدند در عملیاتی سریع و به موقع، از آتش‌سوزی یک انبار مواد بازیافتی جلوگیری کنند.

مسئولان کارخانه در ساعت 43 دقیقه بامداد وقوع آتش‌سوزی را به سامانه 125 اطلاع دادند و ستاد فرماندهی نیز بی‌درنگ آتش‌نشانان ایستگاه‌های 10 و 13 را روانه محل حادثه کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه واقع در ابتدای جاده شیراز ـ کوار مشاهده شد که دستگاه پلاستیک خردکن دچار حریق شده که هر لحظه با سرایت این حریق به مواد پلاستیکی و سایر نقاط انبار، شعله‌های آتش بیشتر می‌شود.

آتش‌نشانان با تجهیزات تنفسی و با استفاده از دو خط در دو رشته آبدهی به جنگ شعله‌های سرکش رفتند و در نهایت این حریق پس از گذشت حدود یک ساعت به طور کامل اطفا شد.

بنا به گزارش دیگری از همین منبع، چهارشنبه هفته قبل نیز حضور یک مار از نوع «عروس» 70 سانتی‌متری در خانه مسکونی، ساکنان خانه را دچار ترس و نگرانی کرد.

ساکنان این منزل مسکونی واقع در بلوار نصر با دیدن مار بلافاصله در تماس با سامانه 125 از آتش‌نشانان در خواست کمک کردند که امدادگران ایستگاه هفت پس از پنج دقیقه در محل حاضر شدند.

آتش‌نشانان با پوشیدن دستکش ویژه و جستجوی تمام قسمت‌های خانه، موفق شدند این جانور را پس از چند دقیقه در گوشه‌ای از سالن منزل شکار کنند و آرامش را به ساکنان این خانه باز گردانند.

ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی شیراز در همین زمینه از شهروندان به ویژه ساکنان حاشیه شهر و بافت قدیمی در خواست کرد با توجه به گرم شدن هوا و حرکت مارها به سمت شهر بیشتر مراقب فرزندان خود باشند و از رفت و آمد آنان در ساعات گرم روز در گذرگاه‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/2448/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول