اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم خبر داد

اجرای شیوه‌های جدید تبلیغات شهری در قم/نصب بنر بر روی داربست ممنوع

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم از اجرای شیوه‌های جدید تبلیغات شهری در قم خبر داد و گفت: با آغاز سال نو و اجرایی شدن مصوبات مربوط به سال 1392، نصب بنر بر داربست در سطح شهر قم ممنوع شد.

اجرای شیوه‌های جدید تبلیغات شهری در قم/نصب بنر بر روی داربست ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید محمد موسوی‌منش گفت: پیرو مصوبات شورای اسلامی شهر و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، همزمان با شروع سال جدید، نصب بنر داربست‌های تبلیغاتی در سطح شهر ممنوع شد.

وی افزود: با آماده‌سازی زیرساخت‌های مورد نیاز در سال گذشته، جهت افزایش سازه‌های تبلیغاتی مدرن در سطح شهر و فراهم شدن بستر جمع‌آوری شیوه‌های سنتی تبلیغات محیطی، این سازمان با هماهنگی‌های به عمل آمده با شهرداری کلانشهر قم و شورای اسلامی شهر، نسبت به عدم صدور مجوز و ممنوع اعلام کردن نصب تبلیغات بنر بر داربست و با لایت باکس در سطح شهر از آغاز سال جاری اقدام کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قم اذعان داشت: در سالی که گذشت بیش از 250 دستگاه سازه تبلیغاتی جدید و مدرن شامل لمپوست بنر، استند نورانی، لایت باکس، بیلبورد و پرتابل در سطح شهر نصب شده که با واگذاری این سازه‌ها به بخش خصوصی و افزایش حس رقابت سالم و شایسته در خدمت‌رسانی به شهروندان و رابطه بالای عرضه و تقاضا در امر تبلیغات محیطی، تأثیرات مثبت و بسزای آن در امر اقتصاد و پیشرفت مشاغل شهری، بیش از پیش در سطح کلانشهر قم احساس می‌شود.

موسوی‌منش با اشاره به اقلامی چون لایت باکس و ... تأکید کرد: نصب سازه‌های نامتعارف داربست بنر به غیر از ایجاد آلودگی بصری در منظر شهری، خود به یک معضل در تصادفات خیابانی و ایجاد حوادث بدل شده بود که با درایت شهردار قم و عنایت اعضای شورای اسلامی شهر قم ممنوع اعلام شد تا گام مهمی در امر پیشرفت روزافزون کلانشهر قم به سوی آینده برداشته شود.

انتهای پیام/2258/ب/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول