اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

افزایش کرایه تاکسی‌ها حداقل به 5 ماه زمان نیاز دارد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: افزایش کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در سطح شهر حداقل پس از طی شدن یک پروسه زمانی پنج ماهه تحقق می‌یابد.

افزایش کرایه تاکسی‌ها حداقل به 5 ماه زمان نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالفضل قربانی پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به یکی از مشکلات ایجاد شده در سطح شهر اظهار کرد: به دنبال مصاحبه رئیس سازمان تاکسی‌رانی اصفهان با خبرگزاری‌های مختلف مبنی بر ارائه لایحه افزایش کرایه تاکسی‌ها برخی از رانندگان تاکسی در سطح شهر نسبت به افزایش خود‌سرانه کرایه تاکسی‌ها اقدام کرده‌اند.

وی به افزایش کرایه تاکسی‌های اصفهان در سال گذشته اشاره کرد و ادامه داد: نیمه دوم سال گذشته کرایه تاکسی‌های اصفهان با مصوبه شورای اسلامی شهر به میزان 25 درصد افزایش یافت و کرایه تاکسی‌های اصفهان هر ساله به مدت یک بار افزایش می‌یابد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر اینکه اخبار اعلام شده در سطح شهر مبنی بر ارسال لایحه افزایش 40 درصدی کرایه تاکسی‌های اصفهان به شورای شهر صحت ندارد، تصریح کرد: پس از تکذیب این خبر از سوی شورای شهر رئیس سازمان تاکسیرانی اعلام کرده بود که این لایحه به استانداری و شورای تاکسیرانی ارسال شده و انتشار این خبر سبب افزایش خود‌سرانه کرایه تاکسی‌ها از سوی برخی از رانندگان شده است.

وی با بیان اینکه این موضوع باید مشخص شود که چه شخصی حق مصاحبه دارد، اضافه کرد: همچنین باید مشخص شود که آیا مصاحبه شوندگان آموزش‌های لازم را در راستای این موضوع که در چه زمینه‌ای صحبت کنند، دریافت کرده‌اند یا خیر.

قربانی با اشاره به اینکه افزایش کرایه تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها در سطح شهر حداقل پس از طی شدن یک پروسه زمانی پنج ماهه تحقق می‌یابد، تأکید کرد: این موضوع باید بررسی شود که آیا شهرداری اصفهان نارضایتی‌ها و نگرانی‌های رانندگان تاکسی را در سطح شهر بررسی کرده است.

وی به یکی از مهم‌ترین دلایل نار‌ضایتی‌های رانندگان تاکسی از وضعیت موجود اشاره کرد و افزود: کاهش ضریب مسافر برای رانندگان تاکسی در سطح شهر از مهم‌ترین دلایل نا‌رضایتی‌های این افراد به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63004/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول