اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان:

دانشگاه آزاد در انتخابات از هیچ جناح سیاسی حمایت نمی‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان گفت: دانشگاه آزاد در انتخابات از هیچ جناح سیاسی حمایت نمی‌کند و بر مبنای نامگذاری سال توسط رهبری فعالیت خود را برای مشارکت حداکثری خواهد گذاشت.

دانشگاه آزاد در انتخابات از هیچ جناح سیاسی حمایت نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا رضایی صبح امروز در مراسم بازدید از مرکز آموزشی و فرهنگی سما همدان اظهار کرد: همه باید به دنبال دانشگاهی با هویت اسلامی و با مرجعیت علمی و سرآمد در تولید و ترویج علم و پاسخگو به نیازهای جامعه باشیم.

وی با اشاره به سه هدف اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در دوران کنونی خاطرنشان کرد: اولویت دادن به مسائل فرهنگی و مقوله فرهنگ در دانشگاه، ایجاد سیستم غیر متمرکز به جای سیستم متمرکز، ایجاد هیئت امنای استانی به منظور صرفه‌جویی در وقت، زمان و افزایش حقوق و مزایای کارکنان و اعضای هیئت علمی تا سطح دانشگاه‌های دولتی مهمترین سیاست‌های کاری پیش رو است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه تمام توان خود را برای جامه عمل پوشاندن به دغدغه‌های مهم به کار خواهیم بست، یادآور شد: در راستای رسیدن به اهداف کلان دانشگاه آزاد اسلامی معتقدم که باید توانمندسازی، تقویت نظام برنامه‌ریزی، سنجش و نظارت و آینده‌نگری را نیز مد نظر قرار داد.

وی با اشاره به نامگذاری امسال مقام معظم رهبری در خصوص سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بیان داشت: در زمینه‌ تحقق به حماسه سیاسی، کار بزرگ سال 92، انتخابات ریاست جمهوری است، که در واقع مقدرات اجرائی و سیاسی، و به یک معنا مقدرات عمومی کشور را برای چهار سال آینده برنامه‌ریزی می‌کند.

رضایی بیان داشت: این واحد دانشگاهی با توجه به سیاست دانشگاه آزاد اسلامی در کل کشور، از هیچ جناح سیاسی حمایت نمی‌کند اما گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و مبنای فعالیت خود را برای مشارکت حداکثری خواهد گذاشت.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما همدان نیز در گفت‌وگو با فارس گفت: این مرکز با داشتن شش مدرسه از مقطع پیش دبستانی تا دبیرستان و مرکز آموزشی در مقطع کاردانی و دو مرکز زبان و داشتن 900 دانش آموز و 600 دانشجو مشغول به فعالیت است.

مهدی شعبانیان بیان داشت: برگزاری پنج همایش در سطح ملی و انجام سه طرح پژوهشی در این آموزشکده توانسته افتخارات مهمی را برای این مرکز فراهم آورد.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول