اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

پیش‌بینی اتمام زیرگذر گچساران میسر نیست

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:با توجه به بازدیدهای به عمل آمده از زیرگذر گچساران و بررسی شرایط موجود، پیش‌بینی اتمام این پروژه بزرگ شهری میسر نیست.

پیش‌بینی اتمام زیرگذر گچساران میسر نیست

سید حسین صابری‌مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به سئوالی مبنی بر این‌که شرایط و وضعیت انتخابات شوراها در استان را چگونه می‌بینید، اظهار کرد: سطح کیفی ویژگی‌های داوطلبان نسبت به انتخابات دور قبل بهتر شده و تنوع و کیفیت شرکت‌کنندگان و تجربیات افراد دوره‌های گذشته باید در انتخابات آینده مورد استفاده قرار گیرد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات شوراها و خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد افزود: بزرگترین و تنها توصیه و خواهش من از مسئولان انتخابات، حفظ بی‌طرفی کامل و تلاش در برگزاری سالم انتخابات است.

صابری در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر این‌که نظر شما درباره صعود نفت و گاز گچساران به لیگ دسته اول چیست، ابراز داشت: از لحظه‌ای که به تماشای بازی نفت گچساران و صنعت ساری نشستم، شاهد دیداری پرشور و قابل قبول از هر دو تیم به ویژه نفت گچساران بودم و در صحنه‌های مختلف، بازی جوانمردانه دو تیم به ویژه بازیکنان نفت گچساران قابل تحسین بود.

طرح مقاوم‌سازی گنبد مصلای گچساران در حال آماده‌سازی است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر چگونگی وضعیت فعلی زیرگذر گچساران گفت: امروز طی چند بازدید از سطح گچساران، از زیرگذر این شهرستان نیز بازدید کردم که پیمانکار پروژه مشغول به کار و پروژه نیز در حال پیشرفت بود.

صابری اذعان داشت: با همه این شرایط به دلایلی که قبلا نیز عنوان شد از جمله آب‌های زیر سطحی و دیگر موانع کار پیش‌بینی دقیق اتمام کار میسر نیست و امیدواریم که پیمانکار، ناظر و کارفرما تلاش و جدیت مضاعفی داشته باشند تا شاهد پیشرفت و اتمام این پروژه باشیم.

وی در زمینه زیباسازی دیواره‌های زیرگذر گچساران یادآور شد: من نقطه نظرات خود را در زمینه زیباسازی زیرگذر گچساران به دوستان منتقل کردم و فکر می‌کنم دوستان این امر را پذیرفتند زیرا پیمانکار پروژه مدعی است که ابلاغ این کار دیر به وی رسیده است.

صابری در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر آخرین وضعیت نصب غیر استاندارد گنبد مصلای گچساران، خاطرنشان کرد: ما مشاوری توانمند را در زمینه بررسی اشکالات گنبد مصلای گچساران انتخاب کرده‌ایم که چندین نوبت از محل مورد نظر بازدید کرده و به نظر می‌رسد مشکل خاصی نباشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: مشاور انتخابی در حال آماده کردن طرح مقام‌سازی گنبد مصلای گچساران بوده که بلافاصله پس از آماده شدن، این طرح اجرایی می‌شود و جای نگرانی نیز وجود ندارد.

انتهای پیام/82014/غ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول