اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی آبیک:

امروز ارتش با شجاعت و اقتدار از مرزهای ایران اسلامی پاسداری می‌کند

فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک گفت: نامگذاری روز ارتش در 29 فروردین 58 از سوی امام راحل،جانی دوباره به ارتش بخشید که امروز نیز با شجاعت، شرافت و ایثار از مرزهای ایران اسلامی پاسداری می‌کند.

امروز ارتش با شجاعت و اقتدار از مرزهای ایران اسلامی پاسداری می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، معرفت هاشمی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر (عج) این شهر اظهار داشت: به فرمایش امام راحل، نیروهای مسلح سرمایه‌های ملی انقلاب اسلامی هستند که تار و پودشان حاصل و تلاش ملت است که در ثبات کشور نقش کلیدی دارند و برای منافع گروهی و شخصی حرکت نکرده و در مقابل مردم نمی‌ایستند.

وی افزود: از زمانی که امام راحل از دهه 40 فعالیت‌های ضد استعماری و ضد استبدادی علیه اربابان شرقی و غربی و رژیم منحوس پهلوی را آغاز کرد، پیوسته نسبت به ارتش بیاناتی را ایراد می‌کرد.             

این مسئول ادامه داد: امام راحل ارتش را یک سرمایه متعلق به تمام آحاد جامعه می‌دانست و می‌فرمود که هرگونه سوء استفاده از ارتش، خیانت به ملت و ارتش است.

فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک ادامه داد: زمانی که امام راحل برای حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل فریاد حق طلبی سر دادند، ارتشیان ندای لبیک سر دادند و پیوسته در کنار امت و امام راحل قرار داشتند.

هاشمی خاطرنشان کرد: امام راحل حتی در نوفل لوشاتو زمانی که خبرنگاران در مصاحبه‌ها در خصوص ارتش و نظامیان می‌پرسیدند، پاسخ‌ها مستدل، منطقی و در عین حال امیدوارانه و از همبستگی بین مردم و ارتش خبر می‌داد.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح به عنوان مهم‌ترین و حیاتی ترین سیستم دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که آمادگی دفاع در برابر تهدیدات را دارند.

این مسئول بیان کرد: ارتش ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی مزین شد که به آن افتخار می‌کنیم بنابراین نه تنها زمان وقوع انقلاب بلکه پس از آن نیز استقلال و قدرت خود را به صاحبان انقلاب با نجابت بی‌بدیل نشان داده و می‌دهد.

هاشمی اذعان داشت: ارتش جمهوری اسلامی بارها از سوی امام راحل مورد تشویق، محبت و قدردانی قرار می‌گرفت که جهت‌گیری ایشان تا جایی پیش رفت که به شعارهای بی‌پایه و بی‌مایه مبنی بر انحلال ارتش پایان بخشید و با نام‌گذاری روز ارتش در 29 فروردین 58، جانی دوباره به ارتش بخشید که امروز نیز با اقتدار ،شجاعت، شرافت و ایثار از مرزهای ایران اسلامی پاسداری می‌کند.

ارتش ذوالفقاری در دست ولی فقیه است

فرمانده آمادگاه اصلی و عمومی شهرستان آبیک با ذکر اینکه ارتش جمهوری اسلامی ذوالفقاری در دست ولی فقیه است، افزود: ارتش طی 35 سال اخیر هم گوهر بوده و هم گوهر شناس، چراکه هیچ گاه به آلودگی‌های مالی و سیاسی دچار نشده و بدون ادعا، نجیبانه و خالصانه در خدمت نظام باقی مانده است.

هاشمی تصریح کرد: با توجه به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی نوک پیکان حملات رژیم بعثی قرار داشت و جانانه ایستادگی کرد که البته امروز هم علاوه بر پاسداری از این آب و خاک، از خنثی کردن مین‌ها و پاکسازی اراضی آلوده به مواد منفجره کننده تا مبارزه با اشرار و گروه‌های معاند در خدمت نظام و ملت ایران است.

وی اذعان داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی استعدادهای نهفته خود را شکوفا کرده و استوارتر از گذشته برای اعتلای انقلاب اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز مأموریت‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی همانند گذشته در مرزهای گسترده همچنان تداوم دارد.

انتهای پیام/77006/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول