اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین خبر داد

تأمین اعتبار طرح راه‌آهن قزوین ـ قم

معاون عمرانی استاندار قزوین از تصویب و تأمین اعتبار طرح راه آهن قزوین ـ قم در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

تأمین اعتبار طرح راه‌آهن قزوین ـ قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، منوچهر حبیبی از تصویب و تأمین اعتبار طرح راه آهن قزوین – قم در مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: اجرایی شدن سد بالاخانلو با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال و گازرسانی به مناطق الموت و طارم از دیگر پروژه‌های مهم استان است که در دولت احمدی‌نژاد عملیات اجرایی آن آغاز شد و به همراه تکمیل و تسریع گازرسانی به یک‌صد روستا از جمله برنامه‌هایی است که در سال جاری با جدیت پیگیری می‌شود.

وی شروع عملیات اجرایی فاز دوم راه قزوین – الموت – تنکابن را از دیگر اولویت‌های سال 92 ذکر کرد و در ادامه گفت: تجهیز بیمارستان‌های آبیک و تاکستان، گازرسانی به شهرک صنعتی خرمدشت و روستاهای بخش آبگرم، پیگیری طرح شتابگر ملی و چشمه نور، ریل‌گذاری خط راه‌آهن قزوین – رشت و راه‌اندازی 50 دهیاری جدید از دیگر پروژه‌های عمرانی و اولویت‌دار استان قزوین در سال جاری می‌باشد.

معاون امور عمرانی استاندار قزوین، پیگیری و تسریع در تکمیل جاده بویین زهرا به ساوه و تکمیل هشت مجتمع آب‌رسانی را دیگر اولویت‌های سال 92 اعلام کرد.

وی با اشاره به وضعیت عمران و خدمات شهری در استان و عملکرد شهرداری‌ها تصریح کرد: طی دو سال گذشته بودجه شهرداری‌ها از رشد مناسب و قابل قبول برخوردار بوده به گونه‌ای که در سال گذشته بالغ بر 1000 میلیارد ریال اعتبار توسط شهرداری‌ها و بخش خصوصی در راستای توسعه و عمران شهری در سطح شهرهای استان هزینه شده است.

انتهای پیام/2667/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول