اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

بودجه اتمام سالن اجلاس سران اصفهان در مجلس رای نیاورد / شهرداری اصفهان سالن اجلاس را تکمیل کند

نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به اینکه بودجه اتمام سالن اجلاس سران اصفهان در مجلس رای نیاورده است، گفت: بهتر است شهرداری اصفهان خودش برای اتمام سالن اجلاس که از پروژه‌های ماندگار در اصفهان است، اقدام کند.

بودجه اتمام سالن اجلاس سران اصفهان در مجلس رای نیاورد / شهرداری اصفهان سالن اجلاس را تکمیل کند

حمیدرضا فولادگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره دلایل به اتمام نرسیدن سالن اجلاس سران در اصفهان اظهار کرد: بخشی از اعتبار سالن اجلاس برعهده شهرداری اصفهان و  بخشی بر عهده دولت بوده و برآورد اولیه این بود که این پروژه با  230 تا 240 میلیارد تومان در اوایل سال 91 این مکان به اتمام برسد.

وی افزود: این مصوبه در تیرماه 89 تصویب و اختیار آن به وزیر مسکن و شهرسازی، معاون وزارت راهبردی و استانداری اصفهان  سپرده شد که این سه توافق‌نامه‌ای امضا کردند که به صورت مشترک این پروژه را اجرایی کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از تیرماه تا اسفندماه 89 طول کشید تا جلوی انتقال پروژه به کیش گرفته شد و ساخت سالن اجلاس در اصفهان قطعی شد.

وی ادامه داد: کار این پروژه توسط شهرداری از فروردین 90 آغاز شد اما اواخر سال 90 مشخص شد که این کار برای تابستان 91 به موقع  تمام نمی‌شود و احمدی‌نژاد به سعیدلو حکم داد که به موازات آن کار سالن اجلاس تهران آغاز شود.

فولادگر با بیان اینکه ردیف بودجه عمرانی و جاری 91 که برای این پروژه در نظر گرفته شده تنها برای تهران است، تاکید کرد: از زمانی که ارائه بودجه به بعد از عید واگذار شد، مشخص بود که بودجه اجلاس اصفهان رای نمی‌آورد و مطابق پیش‌بینی‌ها نه در کمیسیون تلفیق و نه در صحن رای نیاورد.

وی اضافه کرد: همچنان مصوبه قبلی دولت که کار این سالن با مشارکت دولت تمام شود وجود دارد اما دیگر بودجه لازم را نداریم چرا که بودجه امسال برای کارهای عمرانی اساسی دیگر هم مکفی نیست و کمتر از 20 درصد بودجه عمرانی داریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهتر است شهرداری منتظر دولت نماند و این پروژه را از محل بودجه‌های عمرانی خود تمام کند که در این صورت این سالن به یقین برای اصفهان و به نام یکی از پروژه‌های مهم شهرداری ماندگار می‌شود.

انتهای پیام/63008/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول