اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان:

علیصدر در راه قهرمانی قرار گرفته است

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان گفت: تیم فوتسال همدان با کسب پنجمین پیروزی خود از پنج بازی در راه قهرمانی و صعود به لیگ دسته اول فوتسال قرار گرفته است.

علیصدر در راه قهرمانی قرار گرفته است

عبدالرضا رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره برد علیصدر برابر مقاومت شهرکرد اظهار داشت: بعد از کسب چهار پیروزی متوالی کسب ادامه این روند دشوارتر می‌شود و تیم‌ها با انگیزه بسیار بالایی برابر ما قرار می‌گیرند و به همین علت ما باید تلاش خود را بیشتر کنیم.

وی افزود: پس از برد تیم قدرتمند برنا خوزستان در همدان برای کسب پنجمین پیروزی به شهرکرد سفر کردیم تا برابر این تیم پنجمین پیروزی خود را نیز کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان ادامه داد: تمام بازیکنان از انگیزه و روحیه بسیار خوبی برای این بازی برخوردار بودند.

وی با بیان اینکه اگر قدر موقعیت‌های خود را می‌دانستیم باید گل‌های بیشتری این تیم را شکست می‌دادیم گفت: گل‌های این دیدار را حمید نجاتی در دقیقه دو، محمد اصلانی دقیقه 10، وحید شانه‌ای دقیقه 15 و 37 و میثم رضایی در دقیقه 39 به ثمر رساندند تا در نهایت با نتیجه قاطع پنج بر یک تیم مقاومت شهرکرد را در خانه‌اش شکست دهیم.

رضاییان درباره عملکرد خوب علیصدر در پنج بازی گذشته بیان کرد: ما از تمام تجربه خود در فصل گذشته استفاده کردیم و در این فصل تیم را با وسواس بسیار بیشتری جمع کردیم.

وی ادامه داد: علاوه بر بازیکنان فصل گذشته بازیکنان با تجربه و خوبی را جذب تیم کردیم و اگر اتفاق غیر منتظره و پیش‌بینی نشده‌ای برای تیم ما نیفتد قطعاً همین روند خوب تا پایان ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان تأکید کرد: بازیکنان با غیرت و تعصب برای تیم علیصدر می‌جنگند تا از حیثیت فوتسال همدان به خوبی دفاع کنند و در آینده با صعود به لیگ یک و لیگ برتر باعث رشد خوبی این رشته و استعدادیابی در سطح استان همدان باشیم.

وی با اشاره به استعفای سرمربی تیم علیصدر همدان به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: ایشان طبق متنی که به بنده داده‌اند دلیل استعفای خود را مشغله کاری و شخصی اعلام کرده‌اند و باشگاه با استعفای ایشان در هفته گذشته موافقت کرده‌اند.

رضاییان درباره بازی‌های خانگی این تیم اظهار کرد: هر تیمی در خانه خود محکوم به برد است و تیم ما نیز به دلیل اینکه این فصل برای قهرمانی می‌جنگد نباید در بازی‌های خانگی به هیچ تیمی باج دهد.

وی با دعوت از مردم همدان برای بازی‌های خانگی علیصدر بیان کرد: قطعاً حضور هواداران در بازی‌های خانگی بسیار مؤثر خواهد بود و تیم حریف را تحت فشار قرار خواهد داد.

مدیرعامل باشگاه علیصدر همدان درباره اهداف باشگاه علیصدر همدان در تیم‌داری در رشته‌های مختلف مانند فوتسال، کبدی و تنیس روی میز گفت: هدف شرکت سیاحتی علیصدر علاوه بر بحث گردشگری استان کمک در بحث ورزشی و فرهنگی است و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد.

وی درباره برنامه خود برای باشگاه علیصدر همدان گفت: با توجه به اینکه علیصدر فصلی به فوتسال وارد نشده با حمایت‌ هیئت مدیره به خصوص مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر و معاون عمرانی استاندار، هیچ مشکلی برای ادامه دادن در لیگ دسته یک و دوم نخواهیم داشت.

گفتنی است؛ تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته پنجم لیگ دسته دوم فوتسال (گروه جنوب) میهمان تیم مقاومت شهرکرد بود که موفق شد با نتیجه قاطع 5 بر یک از سد این تیم عبور کند.

تیم فوتسال علیصدر همدان در هفته ششم لیگ دسته دوم فوتسال کشور (گروه جنوب) در تاریخ 5 اردیبهشت 92 باید در یک دیدار خانگی در ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب همدان به مصاف آذرخش بندرعباس برود این بازی در ساعت 16 برگزار می‌شود.

علیصدر همدان تا پایان هفته پنجم با 15 امتیاز در صدر جدول گروه جنوب لیگ دسته دوم فوتسال قرار دارد.

انتهای‌پیام/89018/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول