اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اعلام کرد

دانشگاه آزاد قزوین آماده همکاری با جمهوری چوواش

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین آماده همکاری با جمهوری چوواش فدراسیون روسیه است.

دانشگاه آزاد قزوین آماده همکاری با جمهوری چوواش

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی موسی‌خانی ظهر امروز در نشست اعضای کابینه دولت جمهوری چوواش فدراسیون روسیه و استانداری قزوین، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است که با حمایت امام خمینی (ره) راه‌اندازی شد و بدون شک این دانشگاه از فرصت به وجود آمده برای امضای تفاهم‌نامه استان قزوین با جمهوری چوواش روسیه همکاری لازم را خواهد داشت و از آن استقبال می‌کند.

موسی‌خانی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های حضوری دانشجو در جهان است، عنوان کرد: حضور 450 واحد دانشگاه آزاد اسلامی در داخل و خارج از کشور نشان از آن دارد که این دانشگاه توانسته است عملکرد خوب و مثبتی را از خود در این سال‌ها بر جای بگذارد.

رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین جزو 10 دانشگاه برتر آزاد کشور است، عنوان کرد: در حال حاضر 27 هزار دانشجو در رشته‌های مختلف از جمله فنی و مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه این دانشگاه در سطح دانشگاه‌های بین‌المللی و جهانی تا به حال خوش درخشیده است، افزود: در سطح دانشگاه آزاد قزوین دانشجویان توانسته‌اند در زمینه‌ خودروهای خورشیدی، موتورسیکلت‌های برقی و روبوکاپ افتخارات زیادی را کسب کنند.

موسی‌خانی با اشاره به اینکه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در بخش روبوکاپ همواره حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، اشاره داشت: این دانشجویان در بخش‌های روبوکاپ امدادگر، انسان نما، زیردریایی و فوتبالیست در سال‌های اخیر به ویژه در مسابقات اخیر روبوکاپ ایران که با حضور دانشجویان برتر کشورهای خارجی برگزار شد توانستند در بخش‌های مختلف عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

گفتنی است این مراسم با حضور آلکسی تاباکوف وزیر توسعه اقتصادی، صنایع و تجارت دولت جمهوری چوواش فدراسیون روسیه، احمد عجم استاندار قزوین، جمشیدی‌ها رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین، صفری مدیرکل جهاد کشاورزی استان قزوین، کشاورز رئیس اتاق بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و دیگر مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/77004/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول