اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ایلام:

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی مهران به تصویب مجلس رسید

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی مهران به تصویب مجلس رسید.

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی مهران به تصویب مجلس رسید

احمد شوهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: تبدیل شدن مهران به منطقه ویژه اقتصادی یکی از مطالبات مردم استان ایلام بود که محقق شده است.

وی ادامه داد: مرز مهران به واسطه همکاری و مساعدت مسئولان به یکی از مهم‌ترین خروجی‌های کشور تبدیل شده که در آینده نزدیک در موضوع صادرات و واردات نیز از دیگر خروجی‌های کشور پیشی خواهد گرفت. 

این نماینده مجلس اضافه کرد: با ایجاد این منطقه زمینه لازم برای ترغیب بخش خصوصی با هدف نزدیکی به بازار عراق فراهم خواهد شد.

شوهانی تصریح کرد: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در مهران فرصت مناسبی برای توسعه همه جانبه استان ایلام بوده که باید از این فرصت پیش آمده نهایت بهره‌برداری برده شود.

نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان و شیروان چرداول در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به موقعیت‌های موجود در این مرز، امکان جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز فراهم بوده که باید در این راستا تلاش شود.

وی ادامه داد: همه مسئولان اجرایی استان ایلام باید از این ظرفیتی که در ایلام به وجود آمده نهایت تلاش خود را در راستای توسعه همه جانبه ایلام داشته باشند.

انتهای پیام/2246/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول