اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور مشترکین آبفای همدان:

بانک‌ها حق دریافت وجه از مشترکان برای پرداخت قبوض ندارند

معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب همدان گفت: با توجه به پرداخت مبلغی از سوی شرکت آبفا به بانک‌ها برای صورتحساب‌های مشترکان، بانک‌ها حق دریافت هیچ مبلغی از مشترکان را برای پرداخت قبوض ندارند.

بانک‌ها حق دریافت وجه از مشترکان برای پرداخت قبوض ندارند

سعید عبدالله‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ضرورت پرداخت آب‌بها به صورت الکترونیکی اظهار کرد: پرداخت صورتحساب به صورت الکترونیکی با آگاهی‌هایی که صورت گرفت، افزایش یافته اما همچنان نسبت به سایر استان‌ها پائین است.

وی تصریح کرد: پرداخت قبوض به شکل الکترونیکی حدود 30 درصد بود که در حال حاضر با اطلاع‌رسانی صورت گرفته، به 50 درصد رسیده است.

معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب همدان با بیان اینکه در حال حاضر پرداخت‌ها در بانک‌ها نیز انجام می‌شود، افزود: پرداخت قبوض به شکل حضوری زمان‌بر است و هزینه زیادی صرف این امر می‌شود.

وی اضافه کرد: بانک‌ها در صورت پرداخت حضوری مشترکان مبلغ 6 هزار و 500 ریال و با پرداخت الکترونیکی یک هزار ریال دریافت می‌کنند.

عبدالله‌زاده در خصوص اینکه برخی بانک‌ها از مشترکان در حین پرداخت قبوض مبلغی را دریافت می‌کنند، متذکر شد: بانک‌ها حق دریافت هیچ پولی را از مشترکان به منظور پرداخت صورتحساب‌های آب‌بهای مشترکان خود از طریق مؤسسات مالی و بانک‌ها ندارند.

وی با اشاره به ضرورت پرداخت قبوض به صورت الکترونیکی خاطرنشان کرد: اینکه بانک‌ها قبضی دریافت نکنند، در اختیار ما نیست و ما نمی‌توانیم چنین کنیم باید استان در این خصوص تصمیم بگیرد.

معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب همدان در خصوص افزایش قیمت آب‌بها در سال‌جاری نیز گفت: در سال‌جاری هیچ گونه تغییری در آب‌بها نداریم.

وی گفت: آب‌بها از زمان اجرای هدفمندی هیچ تغییری نکرده و تعرفه‌ها همچنان بر اساس سال 89 است.

انتهای پیام/89003/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول