اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی مازندران خبر داد

ساخت 280 کیلومتر بزرگراه در مازندران

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی مازندران از اجرای ساخت 280 کیلومتر بزرگراه با اعتباری بالغ بر 78 میلیارد تومان در استان خبر داد.

ساخت 280 کیلومتر بزرگراه در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی مازندران، علی اکبر ییلاقی با قدردانی از تلاش همه کارکنان این مجموعه برای اهداف عالیه این اداره کل اظهار کرد: مازندران به دلیل شرایط ویژه منطقه‌ای و جغرافیایی از محورهای مواصلاتی مهمی برخوردار بوده و از طرفی وجود تراکم جمعیت شهری و فاصله نزدیکی شهرهای استان به هم، راه‌های پرترافیکی را در این استان شاهدیم.

وی افزود: از این رو این اداره کل به غیر از وظیفه ذاتی خود درباره حفظ و نگهداری راه‌ها اقدامات گسترده‌ای را در زمینه بهسازی و ارتقای محورهای اصلی و شریانی استان از چند سال گذشته در دستور کار خود دارد.

این مسئول با اشاره به اجرای پروژه‌های راه‌سازی در استان اضافه کرد:‌ در حال حاضر عملیات اجرایی ساخت 280 کیلومتر بزرگراه با اعتباری بیش از 78 میلیارد تومان در استان در دست اجرا بوده و پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده در سال جاری عملیات اجرایی ساخت 241 کیلومتر دیگر نیز اجرایی شود. 

مدیرت ساخت و توسعه راه‌های راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد: تعریض و چهارخطه کردن محورهای ارتباطی هراز، سوادکوه، ساری - جویبار، قائمشهر - جویبار، درویش‌خیل - فریدونکنار و آمل - بابل قدیم از جمله محورهایی هستند که عملیات تعریض و چهارخطه شدن در آنها در دست اجراست.

ییلاقی خواستار نظارت بیشتر و دقیق‌تر از سوی ناظران و کارشناسان این اداره کل بر عملکرد پیمانکاران راه‌سازی در استان شد و تصریح کرد: با توجه به شروع فصل مناسب کاری ناظران باید با صرف وقت بیشتر در پروژه‌ها حضور مستمر داشته تا پروژه‌ها علاوه بر سرعت در کمیت کار، در کیفیت نیز از استاندارد بالایی برخوردار باشند.

انتهای پیام/2296/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول