اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

ایمان و تدین زلزله‌زدگان دشتی مانع از بروز مشکلات روحی و روانی شد

امام جمعه بوشهر گفت: در جریان زلزله شهرستان دشتی مردم این منطقه امتحان خود را پس دادند و تدین و ایمان بالای آنان موجب جلوگیری از مشکلات روحی و روانی شد.

ایمان و تدین زلزله‌زدگان دشتی مانع از بروز مشکلات روحی و روانی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری عصر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: مسئولان و امدادگران در زلزله شهرستان دشتی حماسه امدادی آفریدند و نشان دادند که استان بوشهر دارای چنین ظرفیتی است که می‌تواند در اسرع وقت مدیریت بحران کند.

امام جمعه بوشهر با قدردانی از تلاش همه کسانی که به کمک زلزله‌زدگان شتافتند، ادامه داد: تسریع در پرداخت اعتبارات مصوبه هیئت دولت می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در تسریع بازسازی اماکن تخریبی داشته باشد.

وی گفت: اعتباراتی که به منطقه زلزله‌زده دشتی اختصاص یافته است، منطبق با مصوبات آذربایجان شرقی است که این میزان اعتبار برای شهرستان دشتی کافی نیست.

صفایی‌بوشهری تأکید کرد: اکنون نرخ تورم بالاتر است و شرایط بازسازی اماکن در شهرستان دشتی با دیگر نقاط کشور از لحاظ قیمت و مصالح متفاوت است.

امام جمعه بوشهر، مصوبه عرضه اقلام موردنیاز آسیب‌دیدگان را ناکافی دانست و از مسئولان امر خواست در این باره تجدیدنظر کنند.

وی با بیان اینکه مردم ولایت‌مدار استان در عرصه‌های مختلف ولایت‌مداری خود را نشان داده‌اند، اذعان داشت: جوهره اندیشه این استان بر مدار ولایت است و تاریخ استان بوشهر تاریخ ولایی است، چراکه فرهنگ مردم استان ولایی است.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول