اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج علی‌ابن‌ابیطالب(ع) شهرستان جم:

امدادرسانی به زلزله‌زدگان دشتی نمایش تقسیم مهربانی بود

فرمانده بسیج علی‌ابن‌ابیطالب(ع) شهرستان جم گفت: امدادرسانی به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی نمایش تقسیم مهربانی بود.

امدادرسانی به زلزله‌زدگان دشتی نمایش تقسیم مهربانی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم، اصغر ربیعی‌مطلق بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان با تسلیت جان باختن تعدادی از مردم شهرستان دشتی ضمن تقدیر و تشکر از بسیجیان و مسئولان در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان شهرستان دشتی اظهار داشت: سانحه زلزله شهرستان دشتی میدان همدلی و تقسیم عطوفت و مهربانی بود.

فرمانده بسیج علی‌ابن‌ابیطالب(ع) شهرستان جم خاطر نشان کرد: همزمان با وقوع این سانحه دلخراش، بسیجیان غیور و با اراده و انقلابی طی تماس‌های مکرر درخواست اعزام به منطقه زلزله زده برای امدادرسانی را داشتند و اعلام آمادگی کردند.

ربیعی‌مطلق با بیان اینکه در بدو وقوع این سانحه دلخراش به پایگاه‌های مقاومت برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی آماده‌باش دادیم تصریح کرد: بسیجیان عزیز مثل همیشه باز هم پیشتاز بوده و به‌صورت خودجوش کمک‌های غیر نقدی خود را در ساعات اولیه به مناطق زلزله زده ارسال کرده‌اند.

وی میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی بسیجیان جم را تاکنون مجموعاً 150 میلیون ریال اعلام کرد.

این فرمانده بسیج گفت: عمده اقلام و کمک‌های غیر نقدی ارسال شده شامل 500 پرس غذای گرم، برنج، آب‌معدنی، خرما، ماکارونی، پوشاک، مواد شوینده و بهداشتی، نان، لوازم برقی و.... است.

این مسئول از تلاش‌های بی وقفه فرماندهی ناحیه مقاومت حضرت عباس(ع) شهرستان جم و تمام فرماندهان پایگاه‌ها و به‌ویژه بسیجیان تشکر کرد و افزود: بسیج جم و پایگاه‌های تابعه همچنان آمادگی جمع‌آوری و ارسال کمک‌های نقدی و غیر نقدی و همچنین اعزام نیروهای جهادی و امدادی به مناطق زلزله‌زده را دارند.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول