اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل فوتبال استقلال ساری:

کادر فنی استقلال ساری حفظ می‌شوند

مدیرعامل تیم فوتبال استقلال ساری پس از ابقای تیمش در لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: تمام تلاش مدیریت، حفظ بازیکنان و کادر فنی فعلی باشگاه برای فصل آینده است.

کادر فنی استقلال ساری حفظ می‌شوند

محمدحسین محمدی کیادهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: در آخرین هفته این مسابقات روز بسیار حساسی برای تیم ما بود که بازیکنان با بازی زیبا جواب حمایت هواداران و مسئولان را با برد شیرین خود دادند.

وی تصریح کرد: تیم در شرایط بسیار سختی قرار داشت و برای بقا در لیگ باید در این بازی پیروز شویم که سه امتیاز این دیدار با شایستگی به بازیکنان استقلال رسید.

مدیرعامل فوتبال استقلال ساری استعداد ورزش استان را خوب توصیف کرد و یادآور شد: در کنار داشتن نیروی انسانی خوب در ورزش اسپانسر‌ها و سرمایه‌گذاران حمایت چندانی از ورزش استان نمی‌کنند.

محمدی کیادهی که از برد تیمش و ابقا در لیگ خوشحال بود، اضافه کرد: از همه کسانی که از ابتدای فصل تاکنون تیم را بدون هیچ چشم‌داشتی حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به مشکلات مالی باشگاه استقلال ادامه داد: در هشت بازی که ابراهیم تقی‌پور هدایت تیم را بر عهده گرفت تیم را متحول کرد و نتایج بسیار خوب وی موجب ابقای تیم در لیگ شد.

مدیرعامل فوتبال استقلال ساری گفت: تمام سعی و تلاش مدیریت، حفظ بازیکنان و کادر فنی فعلی باشگاه برای فصل آینده است.

وی اضافه کرد: اگر بودجه کافی در اختیار داشته باشیم با صلاحدید مربیان چند بازیکن باتجربه به تیم اضافه می‌شود.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال ساری در هفته پایانی لیگ دسته دوم کشور با برتری چهار بر صفر مقابل سایپا و مهر کرج با 34 امتیاز حضورش را برای فصل آینده لیگ حفظ کرد.

انتهای پیام/86005/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول