اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

اثبات دموکراسی نظام نیازمند تجلی حماسه سیاسی است

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: بسیاری از کشورها امروز با دموکراسی موجود در نظام جمهوری اسلامی هیچ حرفی برای گفتن ندارند و اثبات آن نیازمند حضور حداکثری مردم و تجلی حماسه سیاسی است.

اثبات دموکراسی نظام نیازمند تجلی حماسه سیاسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، فرج‌الله عارفی در جلسه پیشگیری از جرائم انتخاباتی در این شهرستان حضور حداکثری مردم در انتخابات را مهم‌ترین هدف دانست و اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری حضور مردم پایه‌های امنیت ملی را مستحکم می‌کند.

وی افزود: بسیاری از کشورهایی که داعیه دموکراسی داشته و آن را وجه تمایز کشور خود می‌دانستند، امروز با دموکراسی موجود در نظام جمهوری اسلامی هیچ حرفی برای گفتن ندارند و اثبات آن نیازمند حضور حداکثری مردم و تجلی حماسه سیاسی است.

عارفی با بیان اینکه مجموعه عوامل انتخاباتی با عملکرد صحیح خود مانند همیشه موجب افتخار نظام جمهوری اسلامی می‌شوند، تصریح کرد: وظیفه همه افراد در دستگاه‌ها و نهادهای مختلف صیانت از هر فردی است که در این انتخابات رأی آورد.

وی، رأی مردم در انتخابات را ابتدا به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی و سپس به کاندیداها دانست و ابراز داشت: وظیفه همگان پرهیز از بداخلاقی‌ها و حفظ حرمت تمام افرادی است که مورد تأیید قرار می‌گیرند.

عارفی عنوان کرد: باید با نشریات و رسانه‌هایی که در انتخابات فضا را ملتهب کرده و شخصیت افراد را به مخاطره می‌اندازند به شدت برخورد شود تا فضایی سالم و آرام برای برگزاری انتخابات فراهم شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در انتخاب اعضای هیئت‌های نظارت، مبنا بر امانتداری و صالح بودن افراد بوده است، گفت: استفاده از نیروهای مؤمن و مجرب در پای صندوق‌های رأی موجب ایجاد اعتماد و امنیت در برگزاری انتخابات است.

انتهای پیام/80001/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول