اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌های لیگ برتر جودو

تیم جودوی پاس ثامن‌الحجج(ع) خراسان‌رضوی نایب قهرمان شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم جودوی پاس ثامن‌الحجج(ع) خراسان‌رضوی گفت: این تیم پس از یکسال دوری از رقابت‌های لیگ برتر جودو کشور، توانست به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند.

تیم جودوی پاس ثامن‌الحجج(ع) خراسان‌رضوی نایب قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی‌اصغر آهنی‌فریمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حضور نیافتن حریفان تیم میزان خراسان شمالی در هفته پایانی و مسجل شدن قهرمانی این تیم بدون انجام دیدارهای پایانی، در یک مصاف سخت برای کسب عنوان دومی این رقابت‌ها توانستیم با تکیه بر قدرت و غیرت جودوکاران استان بر تیم دانشگاه آزاد چیره شویم.

وی خاطرنشان کرد: پس از یک سال دوری با کسب مقام نایب قهرمانی استارت خوبی برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر سال آینده داشتیم.

سرمربی تیم جودوی پاس ثامن‌الحجج(ع) خراسان‌رضوی با ابراز رضایت از تلاش شاگردانش در رقابت‌های لیگ برتر جودو افزود: آسیب‌دیدگی امیر قاسمی‌نژاد در هفته‌های گذشته و در پیش بودن رقابت‌های آسیایی برای این ملی‌پوش ارزنده کشور سبب شد نتوانیم از وی در چند مسابقه اخیر استفاده کنیم و این موضوع به تیم آسیب زیادی زد.

آهنی‌فریمانی با اشاره به قوانین جدید داوری جودو عنوان کرد: جودوکاران خراسان‌رضوی امسال قدری با این قوانین دچار مشکل شدند.

وی تصریح کرد: باید در سال آینده با برگزاری رقابت‌های مختلف در سطح استان و برگزاری دوره‌های آموزشی و بازآموزی برای مربیان، این قوانین به آنها آموزش داده شود تا برای سال آینده در رقابت‌های مختلف کشور مشکلی نداشته باشیم.

سرمربی تیم جودوی پاس ثامن‌الحجج(ع) خراسان‌رضوی با بیان اینکه امسال سعی کردیم نسبت به تیم‌های دیگر از استعدادهای بومی بیشتری در تیم بهره‌مند شویم، اذعان داشت: سال آینده نیز با حفظ نفرات برتر تیم و جذب نفرات جدید، قدرتمندانه‌تر در لیگ برتر حضور پیدا می‌کنیم.

آهنی‌فریمانی در پایان ابراز داشت: کسب عنوان نایب قهرمانی برای تیم، حاصل تلاش فراوان مدیرعامل باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تیم است که در پایان به عنوان یک عیدی به مردم استان تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/70006/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول