اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان خراسان شمالی

6800 امین واحد مسکن روستایی در اسفراین افتتاح شد

با حضور امام جمعه اسفراین، مدیر کل امور روستایی استانداری، مدیرکل بنیاد مسکن استان، فرماندار و مدیران شهرستان اسفراین 6 هزار و 800 امین واحد مسکن روستایی در این شهرستان افتتاح شد.

6800 امین واحد مسکن روستایی در اسفراین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی، با حضور امام جمعه اسفراین، مدیر کل امور روستایی استانداری، مدیرکل بنیاد مسکن استان، فرماندار و مدیران شهرستان اسفراین 6 هزار و 800 امین واحد مسکن روستایی در این شهرستان افتتاح شد. همچنین 156 امین واحد مسکن روستایی اتیمز نیز در این آیین افتتاح شد.

امام جمعه اسفراین در این مراسم به فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: این نهاد با اعطای تسهیلات نوسازی مسکن روستایی توانسته است گامی بزرگ در جهت خدمت به روستاییان بردارد، زیرا دیگر لازم نیست به شهر مهاجرت کنند و می‌توانند در همان محل سکونت خود خانه‌های مقاوم ساخته و به زندگی خود ادامه دهند.

فرماندار اسفراین هم ضمن تقدیر از زحمات بنیاد مسکن این شهرستان گفت: این نهاد به برکت امام در جهت یاری رسانیدن به قشر محروم جامعه و ساخت مسکن برای آنان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاسیس شد و باید قدر و جایگاه این نهاد همیشه حفظ شود.

به گزارش فارس، روستای اتیمز دارای 200 خانوار است که جمعیتی بالغ بر یک‌هزار و 200 نفر در آن ساکن هستند.

از مجموع 200 فقره تسهیلات با اعتبار 20 میلیارد ریال معرفی شده به این روستا تخصیص داده شده است، 156 واحد موفق به اخذ پایان کار شده‌اند و 44 واحد نیز در حال ساخت است.

انتهای پیام/63001/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول