اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

بخش معدن سمنان رشد مطلوبی نداشته است

استاندار سمنان گفت: استان دارای ظرفیت‏های معدنی غنی در مناطق مختلف بوده؛ اما بخش معدن سمنان تا امروز رشد مطلوبی نداشته است.

بخش معدن سمنان رشد مطلوبی نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، عباس رهی در دومین جلسه کارگروه معدن با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مدیران دستگاه‏های اجرایی استان سمنان در استانداری سمنان، چهارمین سفر رئیس‏جمهور و هیئت وزیران را به سمنان دارای دستاوردهای بزرگ و سازنده عنوان کرد.

وی گفت: مصوبات توسعه معادن از بهترین نتیجه‏های این سفر بود که باید با سرلوحه قرار دادن آن، زمینه رشد و توسعه اقتصادی استان سمنان را فراهم کرد.

استاندار سمنان افزود: در توسعه بخش معدن نیز با توجه به اینکه سمنان از ظرفیت و ذخیره مطلوب معدنی برخوردار است، کار لازم انجام نشده و باید بتوان با تلاش مضاعف رتبه‏های برتر کشوری را از آن خود کرد.

رهی خاطرنشان کرد: سمنان در بخش صنعت رتبه هفتم کشور را دارد و با اهتمام ویژه مسئولان در توسعه بخش معدن نیز باید سرآمد کشور باشد و از فرصتی که دولت خدمتگزار فراهم کرده است، به خوبی استفاده شود.

وی تصریح کرد: ساماندهی بخش معدن و صنایع معدنی از راهبردهای دولت احمدی‏نژاد در پایان عمر دولت خدمتگزار است که می‏تواند ظرفیت‏های خوبی برای استان سمنان ایجاد کند.

استاندار سمنان خواستار بررسی وضع گواهی‏های اکتشاف معدن صادره بلاتکلیف و رفع مشکلات دارندگان آن برای انجام مراحل بعدی اکتشاف معادن در این استان شد و استفاده از توان سازمان نظام مهندسی معدن و زمین‏شناسی را در این راه مفید دانست.

انتهای پیام/74004/ز/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول