اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه:

اعضای شورای شاهین‌شهر به 11 نفر می‌رسند

رئیس شورای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: اعضای دوره‌ چهارم شورای شاهین شهر از 7 نفر به 11 نفر می‌رسد.

اعضای شورای شاهین‌شهر به 11 نفر می‌رسند

علی صالحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام سال حماسه‌ سیاسی و اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: عوام و خواص در بعد حماسه‌ سیاسی و اقتصادی وظیفه‌ سنگینی را برعهده دارند.

وی به ابعاد حماسه‌ سیاسی پرداخت و افزود: در 24 خردادماه امسال، بزرگ‌ترین رویداد سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا تبلور می‌یابد.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر و میمه با اشاره به اینکه به دو علت، انتخابات امسال باید پرشور و پررنگ باشد، ادامه داد: در این دو انتخابات مهم، تحولات مهمی در سطح کشور و جهان روی می‌دهد و برای آبادانی شهر و روستاها نیز مؤثر است.

وی تأکید کرد: مردم مثل همیشه و برای بار دیگر با حضور پرشور و آگاهانه خود افرادی متدین، ولایی، باتجربه و کاردان را برای ساختن کشور و شهرشان انتخاب می‌کنند.

صالحی تصریح کرد: افرادی که توسط مردم انتخاب می‌شوند، باید فرصت را برای خدمت‌رسانی به مردم غنیمت شمرده و دلسوزانه با تمام توان خود به کار و فعالیت بپردازند.

این مسئول بیان داشت: در دوره سوم شوراها در شهرستان شاهین شهر و میمه، خدمات خوبی در توسعه شهر، اشتغالزایی و فضاهای فرهنگی و مذهبی در جهت رضایت مردم برداشته شد که قابل تحسین است.

وی اضافه کرد: در شورای شهر شاهد رشد بودجه‌ها و محقق شدن درآمدهای شهرداری برای عمران و آبادانی شهر بودیم.

رئیس شورای شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: در دور اول حدود 22 میلیارد تومان بودجه شهرداری‌ها محقق شد، در حالی که امسال این میزان به 96 میلیارد تومان رسیده است.

وی گفت: از ملاک‌های انتخاب شهردار در شورای شهرستان شاهین شهر و میمه این بود که ولایتمدار و دارای روحیه تعاملی بالا باشد، تخصص لازم برای شهرسازی را داشته باشد، کاردان، باتجربه و همچنین دارای یک مهندسی علمی و فرهنگی بالایی باشد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون اعضای شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر 7 نفر هستند از افزایش این تعداد در دوره چهارم به 11 نفر خبر داد.

صالحی تصریح کرد: با توجه به هدفمند کردن یارانه‌ها، شورای اسلامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه بیشترین حمایت را از حمل و نقل داشته است که رقمی بالغ بر 12 میلیارد تومان جهت خط مترو اصفهان به شاهین شهر اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه امسال با توجه به نرخ تورم، افزایش نرخ کرایه خواهیم داشت، عنوان کرد: امسال حدود 20 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل‌ونقل اتوبوس رانی شهرستان شاهین شهر و میمه اضافه می‌شود.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول