نرگس کمالی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه با تاکید بر این مطلب که وجود آمار صحیح مقدمه حل مشکلات و استفاده از قابلیتهاست، اظهار داشت: اگر آمار تصادفات محور سوادکوه به صورت کامل و شفاف بیان شود میتوانیم به پیگیری مناسبتر و تاثیرگذارتر اقدام کنیم.
عضو شورای عالی استانها با انتقاد از کند بودن اجرای طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه، افزود: اقدامات اجرایی شدن طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه به صورت اولویتبندی شده نیست و مناطق حادثهخیز در منطقه بالازیراب و سرخکلا و مناطق دیگر همچنان در اثر تصادفات قربانی میدهند.
عضو شورای شهرستان سوادکوه با اشاره به رایزنی و برگزاری جلسات مختلف با دستاندرکاران چهار بانده شدن محور سوادکوه، گفت: خرید زمین به عنوان مهمترین مانع اجرایی شدن طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه در شهر زیراب مطرح شده است.
کمالی با تاکید بر اینکه امنیت عبور و مرور شهروندان باید در اولویت فعالیتهای دستاندرکاران چهار بانده شدن محور سوادکوه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: از مسئولان انتظار داریم تا برای اجرایی شدن طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه و اولویتبندی در حذف نقاط حادثهخیر و خرید زمینهای حریم جاده، تلاش کنند.
عضو شورای شهر زیراب با بیان اینکه طرح چهار بانده شدن محور سوادکوه از طرحهای ماندگار ملی است، سرعت اجرایی شدن آن را کند توصیف کرد.
انتهای پیام/86015/ح10/ض1002