اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان بهار صورت گرفت

انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای روستاهای بخش مرکزی

اعضای هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان بهار انتخاب شدند.

انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات شوراهای روستاهای بخش مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، اعضای هیئت اجرایی چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان بهار با حضور معتمدین در محل فرمانداری شهرستان بهار انتخاب شدند.

در این نشست پس از انجام رأی‌گیری از بین 30 نفر از معتمدین در بخش آقایان، علی نظرسلطانی، علی دهقانی، عبدالعلی قاسمی‌شجاع، اقبال قاضی‌خانی، حسن بلوری، گنجعلی جهانگیری و حسن صالحی‌پیمان به عنوان اعضای اصلی و آقایان سلطان مراد‌افشاری، بلال دریایی، علی حمزه‌ جهانگیری، علی بختیاری و حسین کرمی به عنوان اعضای علی‌البدل ستاد اجرایی انتخابات شورای اسلامی بخش مرکزی انتخاب شدند.

بخشدار مرکزی بهار در این جلسه با تبیین لزوم فراهم کردن بستر مناسب برای برگزاری چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها گفت: سالی که مقام معظم رهبری به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کرده‌اند، حاکی از اهمیت و حساسیت بالای رویدادهایی است که در این سال رخ خواهد داد.

اکبر غلامی افزود: یکی از این رویدادها همان انتخابات است که یک صحنه و نمایش با حساسیت سیاسی فوق‌العاده است که با حضور پرشور مردم ولایتمدار تبدیل به یک حماسه سیاسی در صحنه‌های بین‌المللی خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات بخش مرکزی افزود: هیئت اجرایی همسو با هیئت نظارت همانند گذشته شرایط یک حضور گسترده و حماسی را فراهم خواهند آورد و اجازه کوچکترین خدشه از طرف دشمنان و فتنه‌گران را در انتخابات پیش‌رو نخواهند داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر اعضای شورای روستاها بدون تعصب و براساس شایستگی‌ها انتخاب شوند، می‌توانند بازوی بسیار توانمندی برای مسئولین اجرایی باشند.

انتهای پیام/2499/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول