اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سپانیر خبر داد

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی با 25 پزشک متخصص و فوق‌تخصص در عسلویه

مدیرعامل شرکت سپانیر از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی با 25 پزشک متخصص و فوق‌تخصص در عسلویه خبر داد.

راه‌اندازی بیمارستان صحرایی با 25 پزشک متخصص و فوق‌تخصص در عسلویه

غلامحسین خواجه‌علی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و هر کس در هر مسئولیتی که قرار دارد باید بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات ممکن را به مردم ارائه کند.

وی افزود: مردم عسلویه میزبانان خوبی برای صنعت نفت بوده و هستند و باید خدمات بیشتر و بهتری به این عزیزان ارائه شود.

مدیرعامل شرکت سپانیر از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در منطقه چاه مبارک عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: در راستای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی و ارتقای سطح سلامت ساکنان منطقه عسلویه و نخل تقی، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، شرکت مهندسی نیروی نفت و گاز سپانیر با همکاری معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی کرده است.

خواجه‌علی تصریح کرد: تمام خدمات درمانی ارائه شده در این بیمارستان صحرایی رایگان است و در واقع برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم مرزی از برنامه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

وی اضافه کرد: از مردم شهرستان عسلویه و روستاهای اطراف می‌خواهیم به منظور بهره‌مندی از این خدمات در زمان راه‌اندازی این بیمارستان صحرایی ضمن مراجعه به بیمارستان صحرایی مستقر در روستای چاه‌مبارک از مزایای این بیمارستان برخوردار شوند.

این مسئول گفت: این بیمارستان با حضور پنج پزشک فوق‌تخصص و بیش از 20 پزشک متخصص در این منطقه محروم راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت سپانیر ادامه داد: این بیمارستان از 31 فروردین ماه امسال در بخش چاه‌مبارک راه‌اندازی می‌شود و تا چهارم اردیبهشت به مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: در این بیمارستان صحرایی تمام خدمات درمانی پیشرفته ارائه می‌شود و حتی اتاق عمل و تجهیزات فوق پیشرفته جراحی نیز پیش‌بینی شده است.

خواجه‌علی در پایان اذعان داشت: از مسئولان شهرستان عسلویه به دلیل همکاری مطلوب در راه‌اندازی این بیمارستان تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام/2451/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول