اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج هنرمندان سپاه همدان:

هنرمندان نبی زمان خود هستند / راه‌اندازی دانشگاه بسیج هنرمندان

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: هنرمندان نبی زمان خودشان هستند به شرط‌ اینکه انصاف، اخلاق و رفتار نیک را رعایت کنند.

هنرمندان نبی زمان خود هستند / راه‌اندازی دانشگاه بسیج هنرمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، بهروز خانلر ظهر امروز در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی در یادواره شهید اهل قلم آوینی و بزرگداشت شهدای هنرمند این شهرستان با اشاره به اینکه هنرمندان بسیجی در دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند، اظهار داشت: حدود 35 بسیجی هنرمند شناسنامه‌دار یعنی هنرمندان شاخص و شناخته شده با ورود در عرصه هشت سال دفاع از مملکت جان خود را به اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

وی خاطرنشان کرد: هنرمندان بسیجی در شاخه‌های هنری عکاسی، فیلم، نقاشی، خطاطی، گرافیک و هنرهای نمایشی در کنار دیگر رزمندگان دفاع مقدس حضور چشمگیری داشتند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اینکه بسیج هنرمندان در 9 شهرستان استان فعال است، افزود: از زمان تشکیل بسیج هنرمندان در استان، همدان سه سال رتبه نخست کشوری را به خاطر عملکرد خوب کسب کرد.

وی ابراز کرد: بسیج هنرمندان در حال حاضر به دنبال شناسایی و جذب هنرمندان متعهد در حوزه‌های مختلف هنر به منظور هدایت و رشد خلاقیت‌ نخبگان و تربیت نسلی مقاوم و توانمند برای مقابله با دشمن است.

خانلر با تأکید بر اینکه جنگ امروز دشمن از نوع سخت به نرم تبدیل شده است، متذکر شد: دشمن با استفاده از هنر با ضریب القایی بالا با بهره‌وری کامل از شاخه‌های هنری علیه نظام و اعتقادات ما وارد عمل شده است.

دشمن امروز توپخانه خود را در خانه‌های ما قرار داده است

وی با بیان اینکه ساخت فیلم «آرگو» نمونه‌ کار نرم هنری و فرهنگی استکبار با هدف معرفی ایرانیان به عنوان مردمانی وحشی و فحاش است که به عنوان خوراکی هدفمند به مردم دنیا عرضه شده، در ادامه سخنانش با انتقاد از فلیمسازان گفت: آیا فیلم‌هایی که امروز در کشور ساخته می‌شود در شأن نظام ماست.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر این نکته که امروز دشمن توپخانه خود را در خانه‌های ما قرار داده است و بر ما آتش می‌ریزد، متذکر شد: متاسفانه مقابل به مثل ما بسیار ضعیف است.

وی با بیان اینکه اگر ما هوشیارانه با این بارش آتش مقابله نکنیم، خدا می‌داند بر سر ملت ما چه خواهد آمد، خاطرنشان کرد: در صورتی که هنرمندان ما بنشینند و فقط به کارهای روزمره برسند وضعیت کنونی تغییر نمی‌کند، در عصر حاضر وحدت اندیشه، همت و تلاش مضاعف بی‌وقفه در قالب وحدت کلمه و یکپارچگی همه هنرمندان نیاز مبرم برای تغییر چینش پازل دشمن به سود خودمان است. 

خانلر در بخش دیگر از سخنانش از برگزاری آزمون کارگردانی و نویسندگی در سراسر کشور در اردیبهشت ماه سال گذشته خبر داد و گفت: 125 نفر از هنرمندان بسیجی همدان در این آزمون شرکت کردند که 15 نفر از آنها پس ازطی مراحل مختلف در حال حاضر در استان کرمانشاه مشغول تحصیل هستند.

وی با اشاره به جذب 2 هزار و 300 نخبه بسیجی فعال در بسیج هنرمندان همدان، از راه‌اندازی دانشگاه بسیج هنرمندان در اوایل سال آینده خبر داد و گفت: هنرمندان بسیجی می‌توانند در آزمون ورودی شرکت کنند و در صورت پذیرفته شدن، انجمن بسیج هنرمندان نیز آنها را حمایت می‌کند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه همدان تصریح کرد: هنرمندان نبی زمان خودشان هستند به شرط‌ اینکه انصاف، اخلاق و رفتار نیک را رعایت کنند.

در پایان این آیین از هنرمندان بسیجی و خانواده‌های شهدای بسیجی هنرمند شهرستان تویسرکان با لوح تقدیر و اهدای هدیه تجلیل شد. 

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول