اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

حضور مدیر عامل شرکت ملی نفت در مناطق زلزله‌زده دشتی

احمد قلعه‌بانی صبح امروز برای بررسی وضعیت مناطق زلزله‌زده و نحوه امدادرسانی نیروهای وزارت نفت به شهر شنبه سفر کرد.

حضور مدیر عامل شرکت ملی نفت در مناطق زلزله‌زده دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد قلعه‌بانی از مسیر عسلویه خود را به شهر شنبه رساند تا ضمن دیدار با زلزله‌زدگان آخرین وضعیت امدادرسانی به زلزله‌زدگان را بررسی کند.

از ابتدای وقوع زلزله 6.1 ریشتری در شهرستان دشتی نیروهای امدادی وزارت نفت از منطقه ویژه پارس جنوبی با امکانات و تجهیزات لازم خود را به این مناطق رسانده و همچنان نیر مشغول امدادرسانی هستند.

بر اساس این گزارش، بازسازی و امدادرسانی به زلزله‌زدگان روستای درویشی و چند شهر و روستای دیگر بر عهده منطقه ویژه پارس جنوبی بود که با تمام توان این کار را انجام و شاهد رضایتمندی مردمی هم از خدمات پارس جنوبی بودیم.

حسین قربانی رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس در این خصوص گفت: در بازدید مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران از منطقه زلزله زده شنبه و درویشی، مهندس نصوری مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس و مهندس زهیری مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس وی را همراهی می‌کنند.

قربانی ادامه داد: به محض اعلام وقوع زلزله در استان بوشهر کمیته بحران منطقه ویژه پارس تشکیل جلسه داد و با تاکید مدیر عامل منطقه ویژه پارس، نیروهای امدادی، مواد غذایی و ماشین‌های آواربرداری به منظور تسریع در عملیات امداد رسانی به منطقه زلزله زده درویشی و شنبه اعزام شدند که شتاب عملیات امدادی منطقه ویژه پارس و صنعت نفت مورد تحسین بسیاری از مسئولان استانی و کشوری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه پارس به نمایندگی از وزارت نفت تمام تلاش خود در خصوص امدادرسانی به مردم زلزله استان به کار گرفته است، افزود: تمام امکانات صنعت نفت در منطقه ویژه پارس به این منظور اختصاص داده شده و روند کمک رسانی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول