اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی دبیرخانه جشنواره

12 برگزیده جشنواره سراسری شعر رستاخیز شن‌ها معرفی شدند

دبیرخانه نخستین جشنواره سراسری شعر رستاخیز شن‌ها اسامی 12 برگزیده این جشنواره را اعلام کرد.

12 برگزیده جشنواره سراسری شعر رستاخیز شن‌ها معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، به نقل از روابط عمومی دبیرخانه نخستین جشنواره سراسری شعر رستاخیز شن‌ها، پس از انتشار فراخوان جشنواره، دریافت آثار و داوری آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره، اسامی 12 شاعر برگزیده این جشنواره اعلام شد.

موسی عصمتی از مشهد، علی فردوسی از اصفهان، علی سلیمانی از همدان، محمدحسین ملکیان از اصفهان، غلامرضا ابراهیمی از بوشهر، محمدصادق خدایی از یزد، امیر خان‌پرور از رشت، بی‌بی فهیمه قیصری از طبس، حسنا محمدزاده از کاشان، لیلی عبدی از زنجان، فریبا قیومی‌زاده از ابرکوه، و الهام عمومی از خمینی‌شهر اصفهان، برگزیدگان نخستین جشنواره سراسری شعر رستاخیز شن‌ها هستند.

هدف از برگزاری این جشنواره معرفی ابعاد معنوی معجزه الهی صحرای طبس، دستیابی به افق‌های تازه در عرصه شعر و ادب متعهد و گردآوری نخستین مجموعه و کتاب شعر معجزه کویر طبس است.

موضوع‌های جشنواره شامل دو بخش اصلی شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس، ابعاد حادثه، تشابه این رویداد با داستان قرآنی ابابیل، شهید محمد منتظرقائم و... و بخش آزاد با نگاهی به امدادهای غیبی در عرصه انقلاب اسلامی است.

آخرین مهلت ارسال آثار پایان بهمن ماه 1391 بود که آثار ارسالی در اسفند و فروردین‌ماه 1392 داوری و انتخاب شد و در اردیبهشت 1392 نیز اختتامیه جشنواره در شهرستان طبس برگزار خواهد شد.

در مجموع 485 اثر از 222 شاعر از تمام استان‌های کشور به دبیرخانه جشنواره رستاخیز شن‌ها ارسال شده است.

انتهای پیام/90001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول