اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان خبر داد

پرداخت مطالبات معلمان اخراجی کردستان در هفته آینده

استاندار کردستان از پرداخت مطالبات معلمان اخراجی دهه 60 و 70 استان کردستان طی هفته آینده خبر داد.

پرداخت مطالبات معلمان اخراجی کردستان در هفته آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی در یکصد و سی‌امین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان در سنندج، اظهار داشت: همزمان با سفر مقام معظم رهبری در سال 88 مصوبه‌ای در خصوص پرداخت مطالبات به معلمان اخراجی استان در دهه‌های گذشته صورت گرفت که هم ‌اکنون 100 میلیارد ریال اعتبار و هدیه رهبری برای پرداخت به معلمان اخراجی به حساب استان واریز شده ‌است.

این مسئول عنوان کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل‌آمده و هماهنگی‌های صورت گرفته از هفته آینده پرداخت این مطالبات به معلمان اخراج شده عملی خواهد شد.

استاندار کردستان همچنین از پرداخت مبلغی مازاد از این اعتبار نیز به معلمان اخراج شده‌ای که از لحاظ وضعیت مالی ضعیف بوده و یا خانواده‌های آنان با ناراحتی جسمی مواجه هستند خبر داد.

شهبازی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: توسعه آموزش و پرورش به عنوان زیربنای توسعه در هر جامعه‌ای محسوب شده و بدون شک سرمایه‌گذاری در این حوزه نتایج بلندمدتی خواهد داشت.

وی افزود: وجود استعدادهای ناب جوانان و نوجوانان کردستانی و معلمان و خادمان حوزه آموزش و پرورش توانسته است علی‌رغم مشکلات زیرساختی ودیعه گرفته از گذشته موفقیت‌های ارزنده‌ای را برای استان در این حوزه به ارمغان آورد.

استاندار کردستان تصریح کرد: کسب عنوان برتر آموزش و پرورش کردستان از لحاظ عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی طی دو سال اخیر و موفقیت‌های متعدد دانش‌آموزان کردستانی در کنکور سراسری و المپیادهای علمی همگی نشان از ارتقای جایگاه استان در این حوزه و مؤید خدمات و تلاش‌های منسجم است.

شهبازی اذعان داشت: هرچند که امکانات و زیرساخت‌های آموزش و پرورش کردستان با استان‌های برخوردار کشور قابل مقایسه نیست، اما باید این مهم را مدنظر داشت که با وجود ضعف‌های زیرساختی توانسته‌ایم این موفقیت‌ها را کسب کنیم و این مهم نیز نشأت گرفته از تلاش و همت مضاعف معلمان و خادمان این عرصه و استعدادهای ناب دانش‌آموزان استان بوده است.

انتهای پیام/79006/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول