اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان:

استخوان‌های شهدا هم برای ایران برکت دارند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: بازگشت شهدا به ایران و تشییع شکوهمند آنان توسط نسل‌های بعدی انقلاب نشانه اعتقاد قلبی، ایمان معنوی مردم و استمرار حماسه هشت سال دفاع مقدس است.

استخوان‌های شهدا هم برای ایران برکت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار سیداحمد موسوی در حاشیه خاک‌سپاری دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در شرکت فولاد مبارکه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: شهدا زمانی که ایران به حضورشان نیاز داشت، به جبهه‌های جنگ حق علیه باطل رفتند و به شهادت رسیدند.

وی افزود: اکنون که شرایط به گونه‌ای است که حضور شهدا تقویت نظام را در پی دارد تا در عرصه جنگ نرم نیز، با تشییع جنازه باشکوهشان به یاری کشور و نظامشان بیایند و این نشان‌دهنده این است که شهدا حتی استخوان‌هایشان هم پرخیر و برکت است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با تأکید بر اینکه همه باید به این شهدا افتخار کنیم، تصریح کرد: این شهدا تا آخرین لحظه و آخرین قطره خونشان از میهن اسلامی ایران دفاع کردند و اگر آنها نبودند، اکنون این آرامش و آسایش در ایران اسلامی حاکم نبود.

وی اضافه کرد: حضور و وجود شهدا در بین مردم عطر و بوی خاصی دارد و سبب می‌شود تا مردم تصور نکنند، زمان زیادی از دوران جنگ و جبهه گذشته و فرهنگ ایثار و شهادت را به خوبی درک و لمس کنند.

موسوی گفت: همه مردم فکر می‌کنند، شهدایی که به عنوان شهدای گمنام تشییع می‌شوند، فرزندان خودشان هستند و با عشق و احساس مضاعفی در مراسم آنها حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: همیشه در تشییع پیکر پاک شهدا شاهد آن هستیم که آنها تأثیر خود را بر مردم می‌گذارند و این خود یکی از نشانه‌های بالا بودن مقام آنها نزد خداوند است.

به گزارش فارس، امروز تعداد دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس با حضور کارکنان این شرکت و تنی چند از مسئولان شهرستان در معراج الشهدای شرکت فولاد مبارکه تشییع و به خاک سپرده شدند.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول