اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان:

شهدا الگوی مناسب مقاومت و ایثار در جنگ بزرگ اقتصادی هستند

مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: اکنون که در جبهه بزرگ جنگ صنعتی علیه کشور مان هستیم وجود شهدا می‌تواند الگوی مناسبی برای مقاومت و ایثار در این زمینه باشد.

شهدا الگوی مناسب مقاومت و ایثار در جنگ بزرگ اقتصادی هستند

مسعود سمیعی‌نژاد در حاشیه تشییع شهدای گمنام در مجتمع فولاد مبارکه اصفهان در گفت‌و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: شهدا برکت جمهوری اسلامی هستند و اکنون این آسایش و امنیتی که زیر سایه رهبر معظم انقلاب داریم به برکت خون شهدا و مرهون جان‌فشانی آنها است.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از فرهنگ والای بشری است که در برهه‌ای از زمان و در دوران جنگ در کشور ما بین جوانان موج می‌زد و اکنون نیز استقبال بی‌نظیر مردم از پیکرهای گلگون کفن فرزندانشان نیز نشان دهنده ادامه همین راه است.

وی ادامه داد: امروز این دو شهید بر دستان کارکنان خدوم و تلاشگر این مجتمع بزرگ تشییع و با آرمان‌های این شهدا تجدید میثاق شد.

سمیعی‌نژاد تاکید کرد: این شهدا به هر شکل و به هر نحوی چه گمنام و چه غیر گمنام مایه برکت هستند و ما نمی‌توانیم آنها را فراموش کنیم.

وی اضافه کرد: اکنون که در جبهه بزرگ جنگ صنعتی علیه کشورمان هستیم، وجود شهدا می‌تواند الگوی مناسبی برای مقاومت و ایثار باشد.

مدیر عامل فولاد مبارکه اصفهان گفت: ما مدیران و مسئولان در جبهه اقتصاد و صنعت در حال مبارزه با تهدیدات و تحریم‌های غرب هستیم و باید از شهدا درس بیاموزیم و فراموش نکنیم که اگر نتوانستیم به خون شهدا پاسخ دهیم مدیون آنها می‌مانیم.

انتهای پیام/63001/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول