اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جاده مرگ 3 ماه مسدود می‌شود

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: به منظور اجرای عملیات گسترده راهسازی از 27 اردیبهشت ماه محور قم - گرمسار به مدت سه ماه مسدود می‌شود.

جاده مرگ 3 ماه مسدود می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، مصطفی عباسی با اشاره به مسدود شدن سه ماهه محور قم - گرمسار گفت: نظر به ضرورت تسریع در انجام عملیات اجرایی گسترده راهسازی برای تبدیل راه اصلی موجود در محور قم - گرمسار به آزادراه در قالب پروژه‌های مهر ماندگار مقرر شده است از ساعت 24 روز 27 فروردین ماه سال جاری به مدت سه ماه این محور مسدود شود.

وی افزود: در مدت مذکور ترافیک وسایل نقلیه سبک از آزادراه قم - تهران و در ادامه از مسیر منتهی به پاکدشت - گرمسار و ترافیک سنگین از محور قدیم قم - تهران و... برقرار خواهد بود.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان قم از رانندگان خواست با توجه به ازدیاد حجم ترافیکی این محورها نکات ایمنی را به طور کامل رعایت کنند.

شایان ذکر است محور قم ـ گرمسار که از آن به عنوان جاده مرگ یاد می‌شود به دلیل مشکلات فنی همه روزه شاهد بروز تصادفات متعددی است و تعریض این محور و تبدیل شدن آن به آزادراه با هدف کاهش این تصادفات در دست اجرا است.

انتهای پیام/2258/ن/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول