اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر:

ایتام و زنان سرپرست خانوار مناطق زلزله‌زده تحت حمایت کمیته امداد قرار می‌گیرند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر گفت: تمامی ایتام و زنان سرپرست خانوار تحت مناطق زلزله زده حمایت کمیته امداد قرار خواهند گرفت.

ایتام و زنان سرپرست خانوار مناطق زلزله‌زده تحت حمایت کمیته امداد قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرید محبی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و کشته شدن تعدادی از مردم شهرستان دشتی اظهار داشت: مناطق آسیب دیده در زلزله شهرستان دشتی جزو مناطق محروم حساب می‌شوند و این زلزله هم موجب خسارت زیادی بر خانه‌ها شده است.

وی افزود: کمیته امداد با حضور خود در نخستین ساعات وقوع زلزله توانست علاوه بر بازدید از شرایط مددجویان در آن روستاها، طرح نیازسنجی از خانواده‌ها را هم انجام و تکمیل کند.

محبی عنوان کرد: استانداری بوشهر هم وظیفه خدمات‌رسانی را بین ادارات مختلف تقسیم بندی کرده و کمیته امداد نیز اعلام آمادگی خود را برای کمک به افراد آسیب دیده در این زلزله اعلام کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر یادآور شد: برخی از طرح‌های اشتغال کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده بوده که موجب تخریب آن‌ها شده است که برای رفع آنها پیگیری خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: توسط مردم نیکوکار استان از ابتدای برپایی چادرهای جمع آوری کمک به زلزله‌زدگان 23 میلیون تومان نقدی و 91 میلیون تومان کالا جمع‌آوری شده است.

محبی با اشاره به اینکه مدارس در شهر و روستاهای زلزله‌زده آغاز به کار کردند، گفت: تعدادی از دانش‌آموزان تحت حمایت در مناطق زلزله‌زده وجود دارد که نیاز است وسایل تحصیل برای آنها تهیه و بین آنها توزیع شوند.

انتهای پیام/66006/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول