اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد فاطمیه مازندران:

ستاد فاطمیه مازندران دفتر مستقل ندارد

مسئول ستاد فاطمیه مازندران با اشاره به اینکه ستاد فاطمیه در مازندران دفتر مستقل ندارد، گفت: با توجه به گسترش فرهنگ فاطمی در جهان، مسئولان به ستاد توجه داشته باشند.

ستاد فاطمیه مازندران دفتر مستقل ندارد

حجت‌الاسلام علی‌اکبر تقی‌نتاج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: ستاد فاطمیه مازندران از 12 سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده است که مهم‌ترین وظیفه ستاد فاطمیه مازندران، ترویج فرهنگ فاطمی و اشاعه انسانیت در دنیا است.

وی افزود: دو هزار هیئت در سطح  مازندران و 110 هیئت در بابل با ستاد فاطمیه همکاری دارند.

مسئول ستاد فاطمیه مازندران تصریح کرد: محور فعالیت ستاد فاطمیه، حضرت زهرا (س) بوده و به هیچ وجه به جناح سیاسی خاصی تعلق ندارد، هدف ما ترویج فرهنگ فاطمی است و تا زمانی که فرهنگ فاطمی در جهان حاکم باشد هیچ شبهه‌ای در جهان نخواهد ماند و فرقه‌هایی چون مسیحیت و وهابیت اظهار وجود نخواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه عزاداری حضرت زهرا (س) وهابیان را از صحنه خارج می‌کند، تصریح کرد: مهم‌ترین برگه برنده شیعیان داشتن عشق به اهل بیت (ع) است و تا زمانی که این عشق باشد هیچ دشمنی نمی‌تواند بر اسلام غلبه کند.

تقی‌نتاج به برنامه‌های مهم ستاد فاطمیه در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اشاره کرد و گفت: دسته‌روی دانش‌آموزی، ایجاد ایستگاه صلواتی در سطح مازندران، توزیع بروشور، سی‌دی، پوستر و پرچم، اهدای وجه نقد به هیئت، اهدای کتاب‌های متعدد به 25 دانشگاه و اهدای تابلو و کتاب به پزشکانی که با ما همکاری می‌کنند از دیگر اقدامات این ستاد است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اعزام مبلغ در ایام غدیر، نیمه شعبان، ایام شهادت حضرت علی (ع)، شهادت امام صادق (ع)، نیمه رمضان و ایام فاطمیه توسط ستاد فاطمیه مازندران انجام می‌شود.

تقی‌نتاج با اشاره به اینکه به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) چهار مبلغ از قم برای شهرهای بابل، قائمشهر، فریدونکنار و نوشهر اعزام شد، گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، یک مبلغ از قم و پنج مبلغ استانی به 60 روستای بابل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، 17 پزشک متخصص بابلی از هشت صبح تا هشت شب اقدام به ویزیت رایگان بیماران کردند.

مسئول ستاد فاطمیه مازندران خاطرنشان کرد: ستاد فاطمیه مازندران دفتر مستقلی نداشته و مکان آن توسط حسن امیدوار یکی از خیرانی که عاشق حضرت زهرا (س) است در اختیار ستاد قرار گرفته که نیاز است مسئولان مازندران به این ستاد توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/86009/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول