اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته دوم فوتبال کشور

صنعت ساری از صعود بازماند

تیم فوتبال صنعت ساری با تساوی مقابل حریف از صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور بازماند.

صنعت ساری از صعود بازماند

به گزارش فارس از شهرستان ساری، از هفته بیست و پنجم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور شامگاه سه‌شنبه 20 فروردین دو تیم مدعی صنعت ساری و میناب طیور هرمزگان که در ورزشگاه شهدای ساری به میدان رفته بودند در نهایت به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

با این تساوی به دست آمده هر دو تیم شانس صعود و رسیدن به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور را از دست دادند.

در این بازی بازیکنان صنعت ساری 15 موقعیت گل داشتند که تنها در دو مورد موفق به گلزنی شدند اما تیم میناب طیور هرمزگان از چهار موقعیت خود دو بار به گل رسید.

تیم صنعت ساری برای صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور از همان ابتدا بازی حملات زیادی را روی دروازه میناب طیور هرمزگان تدارک دید که با بی‌دقتی بازیکنان هشت موقعیت مسلم به گل تبدیل نشد و سه مورد نیز با خوش‌شانسی توپ به تیر دروازه تیم مهمان برخورد کرد.

در مقابل، بازیکنان میناب طیور هرمزگان در دو حمله نصف و نیمه خود روی اشتباهات مدافعان و دروازه‌بان صنعت ساری توسط محمد نجفی و عبدالله رهباشی در دقایق 18 و 42 به گل رسید.

صنعت ساری در نیمه نخست بارها توسط مهدی فولادی، امیر محسن روزبیانی، اسماعیل صمدی، مصطفی کریمی، مهدی دستاران و سیداحد شفیعی موقعیت گل داشت که با بی‌دقتی بازیکنان این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد.

با شروع نیمه دوم بازیکنان صنعت ساری برای اینکه نتیجه بازی را واگذار نکنند همچون نیمه نخست بازی را هجومی آغاز کردند و چندین موقعیت گل خلق کردند تا اینکه در دقایق پایانی بازی به دو گل رسیدند.

اسماعیل صمدی در دقیقه 80 و حمید فرجی در دقیقه 86 زننده دو گل صنعت ساری با ضربه سر بودند.

پس از تساوی دو تیم در دقایق پایانی بازیکنان صنعت چندین موقعیت گل داشتند که در یکی از این صحنه‌ها کیوان هاشمی بازیکن صنعت در مصاف تک به تک با دروازه‌بان هرمزگان توپ را به گل تبدیل نکرد تا دو تیم با تساوی دو بر دو رضایت دهند.

قضاوت این بازی که بر عهده محمدرضا اکبریان بود به سه بازیکن کارت زرد نشان داد که سهم تیم مهمان دو و میزبان یک کارت زرد بود.

داوود محمدی و محمدحسین معمار از میناب طیور هرمزگان و اسماعیل صمدی از صنعت ساری توسط داور بازی کارت زرد دریافت کردند.

به گزارش فارس، با توجه به تساوی دو تیم صنعت ساری و میناب طیور هرمزگان هر دو تیم صاحب 40 امتیاز شدند که با توجه به پیروزی تیم‌های صدرنشین این دو تیم شانس صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور را از دست دادند و بازی هفته پایانی این دو تیم مقابل حریفان تشریفاتی است.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول